B Bart Hoedemaker Loopt hier de deur plat 6 dec 2009 #123 origineel gepost door Mirage En neem een stoel mee voor de prijs. :wtf ? Bij de dealer OEM bedoel je?
origineel gepost door Mirage En neem een stoel mee voor de prijs. :wtf ? Bij de dealer OEM bedoel je?
wim-v6 Forumbewoner 6 dec 2009 #124 Ook bij een onderdelen zaak moet je even gaan zitten voor de prijs..... willem
B Bart Hoedemaker Loopt hier de deur plat 7 dec 2009 #128 Iemand een onderdeel nummer toevallig.... Krijg vaak het verkeerde mee bij de Brezan/Velba ofzo :swear
Iemand een onderdeel nummer toevallig.... Krijg vaak het verkeerde mee bij de Brezan/Velba ofzo :swear
B Bart Hoedemaker Loopt hier de deur plat 7 dec 2009 #132 Iemand een onderdeel nummer toevallig.... Krijg vaak het verkeerde mee bij de Brezan/Velba ofzo :swear
Iemand een onderdeel nummer toevallig.... Krijg vaak het verkeerde mee bij de Brezan/Velba ofzo :swear
O Oenatje Hoort bij de inboedel 7 dec 2009 #133 96 euro ex btw, dat ga je toch niet doen? op ebay de helft
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 7 dec 2009 #134 Ik heb gelukkig de witte grijze in me cali zitten:jerry
A Arjan Kuijper Komt weleens kijken 7 dec 2009 #136 Koop ze iig niet van het merk Facet, deze gaan nogal eens lekken. Ik heb hem zelf van het merk KW en die zijn perfect:thumbup
Koop ze iig niet van het merk Facet, deze gaan nogal eens lekken. Ik heb hem zelf van het merk KW en die zijn perfect:thumbup
O Oenatje Hoort bij de inboedel 7 dec 2009 #137 96 euro ex btw, dat ga je toch niet doen? op ebay de helft
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 7 dec 2009 #138 Ik heb gelukkig de witte grijze in me cali zitten:jerry
A Arjan Kuijper Komt weleens kijken 7 dec 2009 #139 Koop ze iig niet van het merk Facet, deze gaan nogal eens lekken. Ik heb hem zelf van het merk KW en die zijn perfect:thumbup
Koop ze iig niet van het merk Facet, deze gaan nogal eens lekken. Ik heb hem zelf van het merk KW en die zijn perfect:thumbup