B Baas J. Hoort bij de inboedel 7 jun 2011 #1 Mn originele afblaasgeluid lijkt meer op het geluid van een slippende multiriem de laatste dagen, vooral bij koude start. Kans dat het het membraantje gescheurd is of kan er iets anders zijn?
Mn originele afblaasgeluid lijkt meer op het geluid van een slippende multiriem de laatste dagen, vooral bij koude start. Kans dat het het membraantje gescheurd is of kan er iets anders zijn?
B belgium turbo Komt hier geregeld 7 jun 2011 #2 Moet je de oem dumpvalve niet afsluiten als je een ander monteert van bijvoorbeeld bailey ?
B belgium turbo Komt hier geregeld 7 jun 2011 #3 Moet je de oem dumpvalve niet afsluiten als je een ander monteert van bijvoorbeeld bailey ?
B Baas J. Hoort bij de inboedel 7 jun 2011 #4 ik heb alleen de originele, staan bekend om falen bij motortuning. Denk dat het bij mij zover is.
B Baas J. Hoort bij de inboedel 7 jun 2011 #5 ik heb alleen de originele, staan bekend om falen bij motortuning. Denk dat het bij mij zover is.
O OPCdriver Loopt hier de deur plat 8 jun 2011 #6 Tijd om over te schakelen op die verstevigde alu-versie?!
O OPCdriver Loopt hier de deur plat 8 jun 2011 #7 Tijd om over te schakelen op die verstevigde alu-versie?!