O oedske1 Lid 3 apr 2016 #1 Hallo allemaal omdat ik alles kwijt ben geraakt :swear :swear heb ik me opnieuw geregistreerd en is oedske nu oedske1 geworden. Ik hoop dat een moderator dit zou kunnen samenvoegen :wors :wors groetjes oedske1
Hallo allemaal omdat ik alles kwijt ben geraakt :swear :swear heb ik me opnieuw geregistreerd en is oedske nu oedske1 geworden. Ik hoop dat een moderator dit zou kunnen samenvoegen :wors :wors groetjes oedske1
O oedske1 Lid 3 apr 2016 #2 @louwe 16 klepper wrote:had je al eens via een moderator geprobeerd je gegevens weer boven water te halen??? zijn behulpzame mensen hoor is veel mogelijk :thumb en anders wederom welkom :thumb nee nog niet gevraagd eigenlijk best wel een beetje dom hihi. :hmmz :hmmz Ik ga wel even op zoek naar een moderator :thumb
@louwe 16 klepper wrote:had je al eens via een moderator geprobeerd je gegevens weer boven water te halen??? zijn behulpzame mensen hoor is veel mogelijk :thumb en anders wederom welkom :thumb nee nog niet gevraagd eigenlijk best wel een beetje dom hihi. :hmmz :hmmz Ik ga wel even op zoek naar een moderator :thumb
A Andre_Ede Hoort bij de inboedel 3 apr 2016 #3 Je moet hier voor bij Senatorman zijn de beheerder een moderator kan dit niet doen.