Nokkenas Diblas 262º monteren

geen vermogenswinst dus maar wel een leuk geluid ? want daar doe ik het dan wel voor

vandaag trouwens de nokkenassen binnen gehad:

Foto-GRRUKOE4-D.jpg

hoe kan ik zien of dit de 'real deal' is ?

btw axel hoe zit het met t verhaal van de kat,middendemper,cold air intake dan?

Propellor weglaten, krijg je rare stroming van in de inlaat en komt niet ten goede.

Leg de nokken maar naast originele dan zie je het wel.

citaat van axel :

Katvervanger win je zo'n 5pk mee en zo'n 10nm. Je kant ook een 200 cells racekat plaatsen, hoef je nooit iets te wisselen voor de apk. Cold Airtake is prima wat jij op internet hebt gevonden :thumb ik weet niet hoeveel vermogen je wint of verliest met een middendemper of zonder. Een compleet uitlaat systeem van voor tot achter kan zo'n 10pk opleveren of meer!

DUS katvervanger plaatsen OF een 200cell kat,cold air intake dies goed en kan ik bestellen (propellor weglaten dat is dus maar onzin),middendempervervanger (is het nou wel of geen goed idee kwa pk/nm winst?),verstelbare nokkenas-tandwielen http://www.ebay.com/itm/191456744858" onclick="window.open(this.href);return false;

zijn er nog andere dingen die ik kan monteren VOORDAT ik op de testbank ga? (Voor het optimale vermogen) want nu kan het nog ??

mooi dus dat kan ik ook afstrepen....verderest zijn er GEEN dingen die ik nog kan uitvoeren op mijn moter? voordat ik op de testbank ga? andere snelle spulletjes of iets?

Btw waar kan ik zo'n luchtgat kope? Zon ding waarvoor je een gat in je bumper boort waar je dan je luchtslang op kan uitsluiten? En r schoot me iets te binnen...gaat dit heel erg anders stationair lopen?

Nou heb ik gehoord dat een grotere gasklep (4 mm groter) 3 pk meer levert over het hele toerengebied,wat voor gasklep moet ik dan eigk hebbe? En valt dit op de powerbox te montere?

Originele gasklephuis gebruiken, huis van binnen groter laten maken zodat er een 4mm grotere plaat in kan! Ik heb het toen der tijd door Mantzel laten vergroten. Er zijn zat revisie bedrijven die dit kunnen doen voor minder geld.

Dankje axel ! Weet je toevallig ook waar ik zon kelk kan kopen die je in je bumper kunt boren? En gaat dit nou heel anders stationair lope of niet?

Terug
Naar boven