origineel gepost door corsaboy
Originally posted by Kadettlover
origineel gepost door corsaboy
wat wil je precies.
voor welke doeleinden in wat voor auto (voornamelijk bouwjaar is van belang vanwege milieu eisen apk .. king:
Hallo,
Ik ben een Opel kadett C2.0NE uit 1989(kat op kenteken,maar bij keuring niet verplicht,mits hij bij stationair draaien niet boven de maximum waarde komt...)aan het opknappen en wil natuurlijk ook de motor een goede opknapbeurt geven...
Alles word vernieuwd qua pakkingen/riemen/enz....Tevens heb ik wat spulletjes al op en aan de motor zitten en heb wat erbij gekocht.
Motor heeft straks:K&N 57i,powerrohr,gepolijst gasklephuis,getuned inlaat spruitstuk,grotere benzinepomp,grotere injectoren,SEH zuigers,geflowde kop???,Sebring 4-1 spaghetti,Remus middendemper,Remus einddemper,chip(misschien moet die eruit i.v.m. timing van eventueel andere nokkenas)
De auto word puur voor erbij voor het plezier,verbruik interesseerd mij totaal niet en wil eigenlijk een snel optrekkende auto(topsnelheid niet belangrijk),waar nog wel gewoon mee gereden kan worden en die zonder ombouwen door de keuring komt....
Ik hoop dat je er iets mee kunt...alvast bedankt...
Dannis
ga voor zo'n 296 graden stokkie..
Is denk ik de mooiste voor straat gebruik waarin je toch lekker kunt doorhalen.. king:
Thanks voor de tip,moet er nog iets anders veranderd worden???...Chip weg?,verstelbaar nokkenas tandwiel?
Dannis