S speaker Hoort bij de inboedel 4 jan 2011 #21 [rquote=1831734&tid=139697&author=gts power]mischien een beetje beun. maar kun je die hoekjes er niet aan vijlen/schuren?[/rquote] jerryjerryjerry:wors no way!! tis plastic.. geen hout !! :jerry
[rquote=1831734&tid=139697&author=gts power]mischien een beetje beun. maar kun je die hoekjes er niet aan vijlen/schuren?[/rquote] jerryjerryjerry:wors no way!! tis plastic.. geen hout !! :jerry
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 4 jan 2011 #22 dr af zal idd nog wel gaan, maar eraan wordt lastig idd
G GTS Power Hoort bij de inboedel 4 jan 2011 #23 [rquote=1831768&tid=139697&author=speaker][rquote=1831734&tid=139697&author=gts power]mischien een beetje beun. maar kun je die hoekjes er niet aan vijlen/schuren?[/rquote] jerryjerryjerry:wors no way!! tis plastic.. geen hout !! :jerry[/rquote] het gaat toch alleen om die hoekjes toch:hmmz(die nu rond moeten worden) of past het helemaal niet? enja hout werkt stukken fijner:angel
[rquote=1831768&tid=139697&author=speaker][rquote=1831734&tid=139697&author=gts power]mischien een beetje beun. maar kun je die hoekjes er niet aan vijlen/schuren?[/rquote] jerryjerryjerry:wors no way!! tis plastic.. geen hout !! :jerry[/rquote] het gaat toch alleen om die hoekjes toch:hmmz(die nu rond moeten worden) of past het helemaal niet? enja hout werkt stukken fijner:angel
V vectra2004gts Post best veel 4 jan 2011 #24 [rquote=1831774&tid=139697&author=Juffer1]dr af zal idd nog wel gaan, maar eraan wordt lastig idd [/rquote] FF bijschuuren :jerry:jerry
[rquote=1831774&tid=139697&author=Juffer1]dr af zal idd nog wel gaan, maar eraan wordt lastig idd [/rquote] FF bijschuuren :jerry:jerry
V vectra2004gts Post best veel 4 jan 2011 #25 [rquote=1831774&tid=139697&author=Juffer1]dr af zal idd nog wel gaan, maar eraan wordt lastig idd [/rquote] FF bijschuuren :jerry:jerry
[rquote=1831774&tid=139697&author=Juffer1]dr af zal idd nog wel gaan, maar eraan wordt lastig idd [/rquote] FF bijschuuren :jerry:jerry
O Opelkees Hoort bij de inboedel 4 jan 2011 #26 inderdaad ik heb dus die hoekige @speaker u2u weet iemand welke code ik moet programmeren in t code overzicht?
inderdaad ik heb dus die hoekige @speaker u2u weet iemand welke code ik moet programmeren in t code overzicht?
O Opelkees Hoort bij de inboedel 4 jan 2011 #27 inderdaad ik heb dus die hoekige @speaker u2u weet iemand welke code ik moet programmeren in t code overzicht?
inderdaad ik heb dus die hoekige @speaker u2u weet iemand welke code ik moet programmeren in t code overzicht?
J jsgsi Post best veel 4 jan 2011 #30 Je moet in de het display de variant configuratie instellen. Daarin staat of er uhp inzit of er wel of geen ecc inzit enz enz. Het beste kun je de hele can-bus configuratie doorlopen. De code index kun je opzoeken in TIS.
Je moet in de het display de variant configuratie instellen. Daarin staat of er uhp inzit of er wel of geen ecc inzit enz enz. Het beste kun je de hele can-bus configuratie doorlopen. De code index kun je opzoeken in TIS.
J jsgsi Post best veel 4 jan 2011 #31 Je moet in de het display de variant configuratie instellen. Daarin staat of er uhp inzit of er wel of geen ecc inzit enz enz. Het beste kun je de hele can-bus configuratie doorlopen. De code index kun je opzoeken in TIS.
Je moet in de het display de variant configuratie instellen. Daarin staat of er uhp inzit of er wel of geen ecc inzit enz enz. Het beste kun je de hele can-bus configuratie doorlopen. De code index kun je opzoeken in TIS.
O opel-limbo Loopt hier de deur plat 4 jan 2011 #32 Goeie deal zo Kees. Idd, nu hopen op TNT. Greetz Roel met een C.
O opel-limbo Loopt hier de deur plat 4 jan 2011 #33 Goeie deal zo Kees. Idd, nu hopen op TNT. Greetz Roel met een C.
O Opelkees Hoort bij de inboedel 4 jan 2011 #34 [rquote=1832014&tid=139697&author=jsgsi]Je moet in de het display de variant configuratie instellen. Daarin staat of er uhp inzit of er wel of geen ecc inzit enz enz. Het beste kun je de hele can-bus configuratie doorlopen. De code index kun je opzoeken in TIS. [/rquote] ja dat staat allemaal goed. alleen de code effe opzoeken morgen.
[rquote=1832014&tid=139697&author=jsgsi]Je moet in de het display de variant configuratie instellen. Daarin staat of er uhp inzit of er wel of geen ecc inzit enz enz. Het beste kun je de hele can-bus configuratie doorlopen. De code index kun je opzoeken in TIS. [/rquote] ja dat staat allemaal goed. alleen de code effe opzoeken morgen.
O Opelkees Hoort bij de inboedel 4 jan 2011 #35 [rquote=1832014&tid=139697&author=jsgsi]Je moet in de het display de variant configuratie instellen. Daarin staat of er uhp inzit of er wel of geen ecc inzit enz enz. Het beste kun je de hele can-bus configuratie doorlopen. De code index kun je opzoeken in TIS. [/rquote] ja dat staat allemaal goed. alleen de code effe opzoeken morgen.
[rquote=1832014&tid=139697&author=jsgsi]Je moet in de het display de variant configuratie instellen. Daarin staat of er uhp inzit of er wel of geen ecc inzit enz enz. Het beste kun je de hele can-bus configuratie doorlopen. De code index kun je opzoeken in TIS. [/rquote] ja dat staat allemaal goed. alleen de code effe opzoeken morgen.
S sfr Komt weleens kijken 5 jan 2011 #36 Ik heb volgens mij ook nog ergens een rooster liggen, indien speaker die van hem niet meer kan vinden
Ik heb volgens mij ook nog ergens een rooster liggen, indien speaker die van hem niet meer kan vinden
S sfr Komt weleens kijken 5 jan 2011 #37 Ik heb volgens mij ook nog ergens een rooster liggen, indien speaker die van hem niet meer kan vinden
Ik heb volgens mij ook nog ergens een rooster liggen, indien speaker die van hem niet meer kan vinden
S speaker Hoort bij de inboedel 5 jan 2011 #38 kan hem wel vinden , maar hij had al van iemand anders.
S speaker Hoort bij de inboedel 5 jan 2011 #39 kan hem wel vinden , maar hij had al van iemand anders.
O opel-limbo Loopt hier de deur plat 5 jan 2011 #40 [rquote=1832513&tid=139697&author=speaker]kan hem wel vinden , maar hij had al van iemand anders.[/rquote] Yep, van mij, wordt een ruilhandel tussen Opelkees en Opel-limbo. Greetz Roel met een C
[rquote=1832513&tid=139697&author=speaker]kan hem wel vinden , maar hij had al van iemand anders.[/rquote] Yep, van mij, wordt een ruilhandel tussen Opelkees en Opel-limbo. Greetz Roel met een C