S streamline Post best veel 13 okt 2008 #64 origineel gepost door corres nou toch nog gelukt ken je mooi een jaar of 5 naast je vader zitten tot je je eigen rijbewijs hebt kan ook vriendelijker want rijden kan ik wel Rijd ook afentoe met de vrachtwagen bij een kenis op het terein
origineel gepost door corres nou toch nog gelukt ken je mooi een jaar of 5 naast je vader zitten tot je je eigen rijbewijs hebt kan ook vriendelijker want rijden kan ik wel Rijd ook afentoe met de vrachtwagen bij een kenis op het terein
T The_Undertaker Loopt hier de deur plat 13 okt 2008 #65 origineel gepost door corres is ook vriendelijk bedoeld. En ook dat klinkt weer niet vriendelijk Maar goed, wat een geleuter in dit topic, als mensen zich er aan ergeren, waarom reageren ze dan nog? Ach ja, eind goed, al goed..
origineel gepost door corres is ook vriendelijk bedoeld. En ook dat klinkt weer niet vriendelijk Maar goed, wat een geleuter in dit topic, als mensen zich er aan ergeren, waarom reageren ze dan nog? Ach ja, eind goed, al goed..
S streamline Post best veel 18 okt 2008 #66 ga dit topic toch nog maar nutig gebruiken weet iemand waar wij goede ( liefts nieuwe ) 17 inch banden evnt met velgen maar goed banden het liefst zonder droogte scheurtjes en met gowed profiel dat maat is 6.50 R 17 als iemand ze heeft of weet waar te krijgen graag mailen via u2u Nee zover wie weten niet bij banden zaak te koop gr kacper
ga dit topic toch nog maar nutig gebruiken weet iemand waar wij goede ( liefts nieuwe ) 17 inch banden evnt met velgen maar goed banden het liefst zonder droogte scheurtjes en met gowed profiel dat maat is 6.50 R 17 als iemand ze heeft of weet waar te krijgen graag mailen via u2u Nee zover wie weten niet bij banden zaak te koop gr kacper
H henkjan_80 Post best veel 18 okt 2008 #67 Mag ik vraen wat je nu hebt betaald? Ben daar wel 'n beetje benieuwd naar
S streamline Post best veel 18 okt 2008 #68 regel eerst ma 7 banden met velg Nee hebben er 1750 voor betaalt maar moet wel andere banden op das minder m nog geen verdere info
regel eerst ma 7 banden met velg Nee hebben er 1750 voor betaalt maar moet wel andere banden op das minder m nog geen verdere info
C commodore_GS_72 Post best veel 18 okt 2008 #69 blitz banden waren dacht ik bijna niet aan te komen, velen gooien er mercedes velgen+banden op
C commodore Komt weleens kijken 19 okt 2008 #71 origineel gepost door mr-turbo monza v6 motor ? en wat een gezeur, niet om het een of ander, maar "de boekjes er niet bij" en 100.000km ? sjesus dat ding is ca 35 jaar oud ??? Ik denk dat iemand die daar over begint, niet aan een auto moet beginnen die ouder is als 3 jaar :jerry maar goed het leed is al geschied... Monza met V6?! Zijn toch alleen maar lijnmotoren geweest:angel?
origineel gepost door mr-turbo monza v6 motor ? en wat een gezeur, niet om het een of ander, maar "de boekjes er niet bij" en 100.000km ? sjesus dat ding is ca 35 jaar oud ??? Ik denk dat iemand die daar over begint, niet aan een auto moet beginnen die ouder is als 3 jaar :jerry maar goed het leed is al geschied... Monza met V6?! Zijn toch alleen maar lijnmotoren geweest:angel?
V veldhuizen Komt weleens kijken 19 okt 2008 #72 :jerry ik wil ook wel eens foto's zien van een v6 in een blitz
C city77 Post best veel 19 okt 2008 #74 volgens mij is dit een MANTA topic en geen blitz topic:vertag:vertag
G goaaze Komt weleens kijken 19 okt 2008 #76 6,5 x 15 is toch geen probleem om aan te komen.... die hebben wij zelfs altijd op stock
V voederbiet Loopt hier de deur plat 19 okt 2008 #77 origineel gepost door goaaze 6,5 x 15 is toch geen probleem om aan te komen.... die hebben wij zelfs altijd op stock blitz is 6,5R17 een dat is wel heel lastig/niet aan te komen
origineel gepost door goaaze 6,5 x 15 is toch geen probleem om aan te komen.... die hebben wij zelfs altijd op stock blitz is 6,5R17 een dat is wel heel lastig/niet aan te komen
G goaaze Komt weleens kijken 20 okt 2008 #78 ow , had het even verkeerd gelezen ... 6.5 R 17 zijn leverbaar door BKT
M mayhem Hoort bij de inboedel 20 okt 2008 #79 origineel gepost door streamline origineel gepost door corres nou toch nog gelukt ken je mooi een jaar of 5 naast je vader zitten tot je je eigen rijbewijs hebt kan ook vriendelijker want rijden kan ik wel Rijd ook afentoe met de vrachtwagen bij een kenis op het terein jij kan niet rijden, je weet hooguit een beetje hoe t moet. wel kicke als je schade ryd, of iemand voor z'n donder:thumbup
origineel gepost door streamline origineel gepost door corres nou toch nog gelukt ken je mooi een jaar of 5 naast je vader zitten tot je je eigen rijbewijs hebt kan ook vriendelijker want rijden kan ik wel Rijd ook afentoe met de vrachtwagen bij een kenis op het terein jij kan niet rijden, je weet hooguit een beetje hoe t moet. wel kicke als je schade ryd, of iemand voor z'n donder:thumbup
S streamline Post best veel 20 okt 2008 #80 Nou de volgende vraag kent iemand autobedrijf van der po, dessel ( belgie ) als iemand hier info over heeft
Nou de volgende vraag kent iemand autobedrijf van der po, dessel ( belgie ) als iemand hier info over heeft