Nog een Astra H GTC turbo present! Minimeet met Predator

Flink last? Nou hij begint keurig netjes bij 1950 rpm te gaan hoor. Alleen bij schakelen vindt ik dat het traag op pakt. Ben een ernstig getunede 6 in lijn gewend nog.

Trouwens, ik wil nog wel een keer een andere einddemper dat iets beter klinkt dan deze standaard demper. Beetje meer dat je die roffel zo mooi hoort.

Voor kat vervanger komt er ook nog onder (is de bedoeling) want het schijnt dat de turbo niet alleen sneller opspoolt maar het dat het ook enigzins beter is voor de lagers??? Anyway.... plannen zat.

Wie o wie weet nog leuke dempers die enigzins betaalbaar zijn met een net geluid?

Trouwens, ik wil nog wel een keer een andere einddemper dat iets beter klinkt dan deze standaard demper. Beetje meer dat je die roffel zo mooi hoort.

Voor kat vervanger komt er ook nog onder (is de bedoeling) want het schijnt dat de turbo niet alleen sneller opspoolt maar het dat het ook enigzins beter is voor de lagers??? Anyway.... plannen zat.

Wie o wie weet nog leuke dempers die enigzins betaalbaar zijn met een net geluid?

Zit net op de site van EDS te kijken en ik zie daar die downpipe/voorkat vervanger. Wat past op de mijne en wat is het handigst gezien ik het originele systeem wil behouden. 60mm dan de beste oplossing of past een 70mm ook zonder problemen?

Terug
Naar boven