Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
[rquote=1879318&tid=80050&author=nl-tuning][rquote=1878004&tid=80050&author=Sebbe GSI]Dank u dank u ben blij dat jullie het mooi vinden :wub
Die foto's van jou(NL-Tuning) in het filmpje past trouwens goed bij het nummer :wors:wors:wors:wors
Groeten bas[/rquote]
Dat laatste snap ik niet??? mijn foto's passen bij het nr?? vaaaaaaaag[/rquote]
Zo als jij kijkt op die foto's vind ik wel grapig bij het nummer passen (bij 4.14 mins)
Dit waren alle foto's die ik op me pc had staan daarom missen er een paar auto's
Gistere nog even 50foto's doorgemaild van auto's van ons die nog niet in het filmpje stonden,, kenne we der weer 1 maken met het liedje erbij van mrmonkey:angel
verders zijn we druk met div auto's alleen niet veel tijd voor updates+foto's.
Hoi hierbij wat foto's van het v8 project, het is even een klus tussendoor, dan kan die naar de rdw,,
Het gaat om een cadillac el dorado convertible uit 84 4.1 v8, er is al heel veel gedaan aan deze auto, cabriokap word ook vernieuwd en word zwart.
Hierbij wat foto's want het wil niet zeggen dat we niets doen als het hiero rustig is:jerry:jerry
Rechtergedeelte zit er kompleet in gehecht, het aflassen doen we maandagavond even, dan kan ik het af gaan werken en naar het volgende plekje gaan,, zo blijven we lekker aan de gang:wors leuk GM projectje