Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zoals eerder verteld ben ik ''tussendoor'' bezig met me witte kadett weer op te frissen, ook div delen opnieuw ''effe'' gespoten zoals motorruimte en binnenkant, zodat het er straks weer fris uitziet:thumbup
Ook de loods even wat anders ingedeelt, zodat we wat meer ruimte voorin hebben, mooi voor mij en de buffel:jerry
Heb nog een stel mooie foto's van het laatste keer vrij rijden gevonden daar zal ik er ook even een stel van posten, zal ze even opzoeken.
[rquote=1873740&tid=80050&author=astrastationgsi]leuk update en weer een nieuwe indeling en de blitz was ik alweer vergeten nog update aan de blitz [/rquote]
gein zo'n oude opel bus, tijdje geleej kwam ik van het strand af met me MTB op de noordpier in wijk aan zee daar stond zo'n zelfde geparkeerd, maar dan in een brandweer uitvoering, en zo te zien stond ie er al een jaartje!..., volgens mij ook te koop dacht ik, anyway zo tezien vermaken jullie je best op zandvoort!
Zo ff een kleine update bij de champange kadett het linker voorwiel eraf gehaald dacht dat ie lek:cry was maar er zit vuil tussen de velg en de band dus ff eraf en schoonmaken en er weer op scheelt toch weer een band kopen.
De blauwe kadett is ook bijna:thumbup klaar dan is ie voorzien van nieuwe dorpels:wub en dan kunnen de skirts er weer op en dan heel de onderkant laten spuiten :worsen miss de motorkap als ik het red met de tijd...