Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
lekker bezig geweest met de d kadett en de kadett gsi champion weer een lekkere dikke update ga zo door en bassie je heb straks weer een dikke daily d kadett
@Hans wrote:leuke bak trouwens die Aubergine kadett! king:
Dank! Ik/we zijn ons doel een beetje voorbij geschoten om er een leuk circuitbakkie van te maken,nu zit er iets teveel bloed,zweet,tranen en knaken in om 'm ff lekker in de vangrail te hangen! ...zodra die een verse APK heeft en naar de uitlijner is geweest weer 'ns een VrijRijden-dag meedoen...,bloed kruipt toch waar het niet gaan kan!
Ja daar zat ik ook aan te denken, is niet normaal ijzer, dit is en stuk harder, ik bestel wel een set nieuwe, en als deze dan op zijn monteer ik de nieuwe,,
Het is wel stukken beter zn stang, beter iets als niets
Achter kant verlaagt met de 6 cm verlaaging staat nu mooi op zijn wielen moest wel even de veren aan passen zodat ze onder een D kadett kunnen wat het zijn natuurlijk E kadett veren.
[rquote=1840754&tid=80050&author=nl-tuning]Ja daar zat ik ook aan te denken, is niet normaal ijzer, dit is en stuk harder, ik bestel wel een set nieuwe, en als deze dan op zijn monteer ik de nieuwe,,
Het is wel stukken beter zn stang, beter iets als niets
Groeten nick[/rquote]
Ik heb evt een complete set liggen.. rubbers, bouten beugels, en de beugel zelf ook.