Hoi vandaag(eigenlijk gistere

=0:10

) ook weer druk geweest met de wagens, ena laatste dag vd vakantie:hmmz

, wat dingen aan beide circuit kadettjes gedaan,
Bij me witte kadett, is de voorkant weer kompleet, div ideeen opgedaan voor wat snufjes:vertag, over +- 10uur ga ik de stabilisator stang(onderaan het schutbord) monteren, omdat dit een 1.3 carros was zit die er orgineel niet op, wat zal dit de wegligging verbeteren zeg:jerry
-hierbij wat foto's:
Bij de champagne circuit gsi, was de rechter wiel lager naar zn knoppe, deze gehele veerpoot hebben we vervangen, omdat de bilstein schokbrekers niet ver genoeg inveerde voor de 8cm+ veren, nu zitten er apex dempers in, de auto is gelijk weer wat lager
En de nieuwe schijven en klauwen voor de volgende klus aan de champagne gsi, ook als bij deze auto de motor vervangen word, komen deze cali turbo remmen eronder:thumbup
Verders ook met de vec2000 bezig geweest, olie e.d ververst, div wielen eronder passen ivm vrij rijden de 22ste, omdat me kadett nog niet klaar is, ga ik met me 2000, dan kunnen we gewoon blijven oefenen, maar niet te' want de vectra moet wel heel blijven natuurlijk dus cruizen op mijn manier:jerry:jerry
Dat was het weer, morgen weer verder:thumbup
Groeten nick