Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
-me wagens staan veilig binnen, en alles opgeruimt, ik ga vanacht op vakantie heerlijk 2weken rust..
-de jongens zijn al beetje bezig om alles te fixen voor vrij rijden deze maand.
-de jongens zullen het hier wel beetje bij houden( dat zal bassss wel zijn:hmmz)
Er zouden afgelopen weekend mensen komen kijken voor het corsa/irmscher project maar die waren niet geweest erg jammer weer, ook dat er niet even gebeld word:wtf:wtf.
De maand juli gaan we vrij rijden in assen:jerry:jerry.
-De irmscher corsa is nu voorzien van een nieuwe schroefset, en staat mooi laag:thumbup
-De opc staat in lekkerkerk voor heel wat moois:wors:wors
-Ik ben begonnen met strippen vd 5deurs, de motor c20ne is kompleet verkocht, en word vd week opgehaald, rest van de spullen moet ik even bekijken wat er de verkoop in gaat, zit nog wel goed spul op:thumbup
-De corsa B sport heeft een nieuwe Alpine radio erin zitten, met alles erop en eraan
Voor de rest blijven we lekker bezig zal effe kijken of ik de foto's snel kan posten:jerry
@crazijbertje alarm hoef je nie bang voor te zijn,, er volgen nog wel een stel pics,, en die veerpoot haal ik er straks af dan kijk ik m effe na, want op mijn circuit kadett zit nu n veerpoot met een versleten lager dus ik dacht dan zet ik mooi die erop dus hopen dat ie recht isking: