Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
nick die schade valt wel mee om te fixen, ik rond op dit moment een ergere hoek schade af dus zeker niet slopen, en anders weet ik er wel mensen voor want slopen is zonde. gr,martijn
-Bij de champagne kleurige kadett gsi hebben we n mooi steuntje gemaakt voor de luchtfilter, en de wielranden zijn weer netjes:jerry:jerry erg mooi geworden, we hopen volgende week of erna, voor de apk
-De astra station daily is voor zien van nieuwe schokkers en nieuwe wielen+banden ook is die vandaag uitgelijnt bij n top bedrijfking::jerry
-De kadett station seh is ook weer een jaar gekeurd, en gelijk nieuwe schijven en blokken (sport) gemonteerd die waren niet best meer:angel remt weer toppie nu.
Ook weer effe inkopen gedaan kwa materiaal dat op was en wat remmerij schoongemaakt en na gelopen
Hallo allemaal:thumbup:thumbup, we hebben weer wat gehobbyt:jerry en nog wat foto's
Hier nog wat foto's van de gefixte beugel:thumbup voor de 2e circuit kadett:jerry
ook hebben we de wielranden even opgelapt, vd winter gaan er nieuwe ingelast worden:thumbup, dus nu maar even zo gedaan
Ze moeten nog iets bijgewerkt worden dan kunnen ze er wel weer even tegen aan:thumbup(voor de apk) laswerk komt later:thumbup
-Hier vast wat leuke spullen die we opgehaald hebben voor de astra f sport:thumbup, c20xe uitlaat systeem komt er ook aan:thumbup:wors
-En even een leuk plekkie opgezocht voor wat leuke foto's
volgende maand gaan we weer knallen:jerry:jerry word wel wat!!
-Gisteren hebben we de astra OPC weggebracht voor heel wat werkzaamheden wielranden uitrollen voor de uber dikke nieuwe sloffen die er onder gaan komen:jerry:jerry
goeiedag, we hebben weer wat klusjes achter de rug:thumbup
-De astra sport is nu voorzien van een nette gsi voorbumper staat stukken beter al zeg ik het zelf.
-Ok de astra g coupe is voor zien van een embleemloze gril:jerry
-De rode kadett gsi heeft nu een achteras met schijven:wors, ook effe eronder geknalt:jerry
-Ik ben al effe bezig om het start probleem van me seh te vinden:thumbdown:swear dus gelijk wat nieuwe onderdelen gemonteerd,
-Verders nog weinig nieuws over de 5deurs gsi wel dat het schadebedrag hoog is, dus moeten we even kijken of we hem wel opknappen ivm alle bijkomende kosten:thumbdown.
Gistere zijn we bij de beroemde GUMBALL3000 wezen kijken op het waterlooplein in amsterdam en dat was geweldig wat een prachtauto's:jerry:jerry:jerry:jerry
Hierbij wat foto's.
Er waren zn 120 auto's, al het bruuts kwa auto's wat er te koop is reed/stond daar:jerry:jerry:jerry