hallo, hierbij de beloofde foto's, het zijn er weer een hele boel haha.
hierbij de foto's van de kadett station seh, die is eindelijk afgerond en staat voor nog wat klein spul bij de garage, aankomende week ken de blije eigenaar er mee gaan rijden
-
-bij de witte gsi van me vriendin hebben we de tussendempervervanger vervangen voor een orginele tussen demper en een net einddempertje
-ook nog wat werkzaamheden aan mij eigen station gedaan,alle wielkasten zijn weer veilig voor de roestduiveltjes bij 1 wielkast achter had ik een klein roestblaasje, gelijk even blank gemaakt en in de primer:jerry
aangezien deze auto toch binnenstaat gelijk even meepakken he':jerry
-de blauwe kadett gsi is ook klaar voor de apk die gaat maandag aanstaande weg hij is al gewassen en staat al fris en fruitig buiten:thumbup
-ook wat foto's van wat nieuwe stellingen die de jongens hebben aangeschaft dit ruimt gelijk heerlijk op:jerry:angel
(het is nog wel een rommel op de foto's)
-de rode gsi is nu achter verlaagd door middel van een koni verlagingsset:jerry:jerry
-en de corsa op ze nieuwe plekkie, dan kan er weer hard aan gewerkt worden:kewlpics:jerry
we zijn bezig met alles geheel op te ruimen zodat we weer fris kunnen verder gaan aan onze auto's.
groeten en veel kijkplezier
nick