Ik heb inderdaad een Kadett Caravan, die nu heel veilig binnen onder een dekkleed staat.
Heb destijds een poging gedaan om een achterbank van een Kadett GSI in te bouwen, maar de bevestigingspunten waren anders.
Ik heb nu namelijk een in 2 gelijke delen neerklapbare achterbank en die GSI-bank was 1 geheel, bovendien bevestigingspunten op andere plek, past dus niet.
Heb er nu een interieur van een Frisco ingebouwd, zitten namelijk ook kuipstoelen bij en bovendien is het een mooi zwart interieur met rode accenten.
Hoe het met een achterbank van een Astra F zit weet ik niet, maar kwa kofferbak lijken de Astra en Kadett sprekend op elkaar, zou me niet verbazen als achterbanken ook gelijk zijn. Volgens mij zijn er ook al medeforummers geweest die een champion interieur in een Astra hadden zitten (met of zonder aanpassingen weet ik niet).
Je moet dus iemand vinden die achterbank in zijn/haar Astra F Caravan op wil meten.
Heb je 1 geheel? Of 2 delen?
Wil zelf nog een keer een Astra F Caravan achterbumper gaan passen op mijn Kadett E Caravan. Zou dat passen? En zouden de ophangingspunten gelijk zijn??
Succes met de Kadett in ieder geval, zijn mooie auto's met veel mogelijkheden kwa audio, vanwege die enorme kofferbak