het verhaal van de astra opc:argue:argue deze auto staat nu al bijna 8maanden bij een ZOGENAAMDE inbouwer waar wij normaal zeker geen zaken mee doen, omdat het met onze eigen inbouwer even iets anders liep

.hij staat daar voor een motor ombouw naar een z20let, maar dat dit zo uit zou pakken had de eigenaar zeker niet verwacht, het is jammer dat het zo loopt en dat er in bijvoorbeeld 1 week tijd 1slang gemonteerd word, telkens zijn er smoesjes en geouwehoer dat de onderdelen er niet zijn blablablabla(eikel:swear), dus zijn we maar eens een keer mee geweest naar hem, en nu is de auto als het goed is volgende week klaar, althans dat hoop ik voor hem:swear want als het aan mij lag had ik m afgelopen zaterdag al meegenomen,maar na een grote woordewisseling, was t toch tijd om maar weg te gaan:sleeping:sleeping.dus heb ik op papier laten zetten dat ie nog een week de tijd heeft:swear en anders kan ie fluiten naar zn poen de stinkert.
ik kan nog wel uren doorgaan over dit grote misverstand maar om t even kort te houden nog 2 foto's van de auto waar het om gaat.
en inmiddels omdat de auto er al zo lang staat is ie al weer voorzien van een strakke kofferklep, en een nieuwe achterbumper ivm de nieuwe klep, oh ja er zit ook een nieuwe ruit in die was daar ook ingeslagen:fy1:fy1:fy1
dit verhaal word vervolgt:vertag:vertag astra opc van nl-tuning