NL-TUNING TOPIC:

Hoi weer wat nieuwe dingen gedaan/ e.d.

We hebben een nieuw onderstel voor de blauwe seh kadett gehaald. word ie stukken stugger en wat lager van +- 4cm

101120104286.jpg

We hebben een nieuwe tv, de fotograaf heeft deze gedoneert:P:P:P

121120104289.jpg

Me vec2000 bij parkeerplaats vrij rijden

131120104292.jpg

Nog wat schaaje foto's...

131120104296.jpg

131120104297.jpg

Bij me B52 bommewerper heb ik ern een set andere wielen onder gedaan, staat m niet verkeerd eerlijk gezegd:jerry:jerry

151120104298.jpg

151120104300.jpg

151120104299.jpg

Dat waren er weer een stel, zaterdag komt de nieuwe wagen vd de club erbij:jerry, vandaag ook nog bij wat leuke ''projecten'' gekeken,

Groeten nick

origineel gepost door freek corsa

Dikke A-team bus op de TV :wors

Die velgen staan goed onder de Omega :D

Jup vd nieuwe Ateam film(erg gaaf trouwens)

Ik denk dat ik de wielen wel onder de omega laat, de schroefset kan nu zelfs weer zakken:jerry:jerry

Groeten nick

Astra coupe kopen iemand? :thumb

viewtopic.php?f=73&t=157726

Binnenkort is er weer een nieuw auto bij de club... Wat voor blijft nog even stil

@DAVE_KADETT toppie he':thumbup zal er binnenkort wat foto's van maken als ie buiten staat,

Vandaag 20nov 2010, De allernieuste clubwagen opgehaald, dat betreft een OPEL BLITZ uit 1963:jerry:jerry:jerry,, de auto word onze mobile werkplaats/opslag voor tijdens circuit dagen enz,,samen met de buffels opgehaald top daggie gehad:P de buitenkant moet wel even opgefrist worden de verf laat her en der los, maar 1 ding NIET en dat is rot!!! hahah ook voor t eerst:D:D

We gaan er een heel mooi en handige wagen van maken, ideaal voor onze doeleinden, plaats voor 9man!!! en dat zonder gordelplicht HEERLIJK hahah

Hij heeft al een naam OPA BLITZ:P:P:P:P de oudste wagen bij onze club.

Ik zal er snel wat foto's van posten.

In ieder geval erg gaaf allemaal:thumbup

Groeten nick

origineel gepost door sjouke

FOTOOOO'SSSS :thumbup

Ik zal er eens een paar mooie uitzoeken, en zo snel mogelijk plaatsen:thumbup:P:thumbup:thumbup

origineel gepost door nl-tuning

@InjectTheVenom,, ja top bedankt:wors, volgende week voor apk, gelijk bougies vervangen en kleppendeksel vernieuwen, ken die er weer een tijd tegen aan, en met ze nieuwe nike's:P:P:P:P

Groeten

Nie lullen maar foto's plaatsen :kewlpics:kewlpics

:P

heey babbelaar nie lulle he':agent:agent

Hierbij een foto van een ''deel'' laadruimte van onze Blitz:wub

061120104230.jpg

Zoals eerder gezegt, 9 zitplaatsen en dan nog laadruimte ideaal toch:jerry, en de laadruimte e.d. is in en uit te laden d.m.v. 9 DEUREN:o:o:o

Al het bruine op de lak is viezigheid, en ver verkleurde verf, hij is nergens rot(gelukkig) de verf laat ook los zal wel een bepaalde laag zijn, omdat t een brandweer auto is geweest, we schuren hem in ieder geval helemaal op tot ie weer mooi glad is, dan krijgt ie n mooi kleurtje:jerry.

De binnenkant is zogoed als perfect, ken der alleen nu geen foto's van vinden die staan op cd en de cd ligt ergens,,

Groeten nick

Dat weet ik wel zeker:D, even goed onderhoud plegen dan hebben we er een tijdje geen omkijken naar,

Dan kunnen we er heerlijk mee cruizen,, was me een 1tje rit wel met me maat Buffel:jerry wat hebben we gelachen.

Groeten nick

Terug
Naar boven