Niveauregeling Achter vectra b station

Kun je die bussen trouwens ook met een pers verwijderen? Lijkt me een stuk makkelijker.... Het zou moeten kunnen als de achterfusee eruit kan, dan kan ik die bussen er zo met de pers inzetten...

Update: vandaag gevoeld, geen speling op het wiel, als deze op de grond staat, evenals op de brug niets te voelen. Op gewoon wegdek geen geluid, en bij drempels ook niks bijzonders(op een beschaafd kraakje van de stabi rubbers na). Bij klinkerweggetjes ook pas vanaf een gangetje of 30 km/u en dan niet eens constant, maar af en toe een "pok".

Ik ga toch meer richting schokdempers denken dan de draagarmbussen... en jij, wim?

Controleer eens de speling op de draagarmbus welke aan het einde van je draagarm zit, dus onder de achterste deuren. Deze heb ik al meer dan eens vervangen.

Gewoon even een bandenlepel ertussen steken en wrikken, kan zowel op de grond als op de brug.

Dit is de draagarm waar ik het over heb. Het rubber wat rechts zit op de foto, daar zit soms speling op, voornamelijk zijwaarts. Bij mij was het zelfs al te horen toen m'n vaste bandenboer een trap tegen de band gaf :P

9f3bbdea2D6cd32D4ab72D8b302D5ee7eb03afc4P1010023.jpg

Terug
Naar boven