P PyroNiels Post best veel 5 jan 2014 #21 Zeker komen van de week online! :-D Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
M manisha Lid 6 jan 2014 #23 Ja zag er al paar voorbij komen idd, maar voor zon meeting was t bestt druk!
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 6 jan 2014 #24 beter dan vorig jaar. maarja, vorig jaar had je sneeuw, nu was het iig niet wit... :jerry :thumb
X XtremeCorsaRacer Komt weleens kijken 7 jan 2014 #25 @FnF_racer wrote:beter dan vorig jaar. maarja, vorig jaar had je sneeuw, nu was het iig niet wit... :jerry :thumb het was wel even wit... :jerry tot dat er iemand door de diepe plas ging rijde en zijn corsa verhoerde.. hahaha
@FnF_racer wrote:beter dan vorig jaar. maarja, vorig jaar had je sneeuw, nu was het iig niet wit... :jerry :thumb het was wel even wit... :jerry tot dat er iemand door de diepe plas ging rijde en zijn corsa verhoerde.. hahaha
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 10 jan 2014 #27 diegene die deze foto heeft gemaakt, had 1 stap verder naar voren moeten zetten... :jerry zie nog net mijn auto. :wtf :thumb
diegene die deze foto heeft gemaakt, had 1 stap verder naar voren moeten zetten... :jerry zie nog net mijn auto. :wtf :thumb
P PyroNiels Post best veel 10 jan 2014 #28 Dat was ik, veel auto's heb ik helaas gemist, tussen het 'ouwehoeren' snel wat foto's geschoten Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Dat was ik, veel auto's heb ik helaas gemist, tussen het 'ouwehoeren' snel wat foto's geschoten Sent from my GT-I9505 using Tapatalk