O OlafK Komt weleens kijken 1 jan 2015 #1 Wens iedereen een goed 2015, met veel spekjes en.... bedoel met veel goede kilometers :angel
J johanhummer9 Loopt hier de deur plat 1 jan 2015 #3 Im wou dat ik.niet zoveel gedronken had, maja dayzeg im elke keer yooo
T TWA Hoort bij de inboedel 1 jan 2015 #4 Hahaha... Autocorrect werkt goed :thumb Beste wensen... Ennehhh... Ik heb niets gewonnen met de staatsloterij, jullie wel?
Hahaha... Autocorrect werkt goed :thumb Beste wensen... Ennehhh... Ik heb niets gewonnen met de staatsloterij, jullie wel?
J JohnSmith Post best veel 1 jan 2015 #5 beste wensen. en ik heb meer gewonnen dan TWA, ik heb namelijk het geld wat zo'n lot kost nog in de knip
beste wensen. en ik heb meer gewonnen dan TWA, ik heb namelijk het geld wat zo'n lot kost nog in de knip
T theunm Loopt hier de deur plat 1 jan 2015 #6 de Beste wensen voor het nieuwe jaar. ook hier geen positief resultaat van de staatsloterij
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 1 jan 2015 #7 Iedereen de beste wensen en veel veilige kms en dat we dit eind van dit jaar maar weer mogen zeggen ... huh typen :jerry
Iedereen de beste wensen en veel veilige kms en dat we dit eind van dit jaar maar weer mogen zeggen ... huh typen :jerry
K KadAstra-EF Forumbewoner 1 jan 2015 #8 Gelukkig nieuwjaar en veel goeds voor 2015. Dat we maar lekker weer mogen knutselen aan onze lieveheersbeestjes Rik
Gelukkig nieuwjaar en veel goeds voor 2015. Dat we maar lekker weer mogen knutselen aan onze lieveheersbeestjes Rik