O Opelkees Hoort bij de inboedel 14 aug 2008 #1 net ff voor €300,- 45 Opel modellen in dealerverpakking gekocht t gaat om de modellen van ongeveer 1994 - nu koopje als je t mij vraagt :kewlpics volgen als t binnen is
net ff voor €300,- 45 Opel modellen in dealerverpakking gekocht t gaat om de modellen van ongeveer 1994 - nu koopje als je t mij vraagt :kewlpics volgen als t binnen is
P PAASHAAS Loopt hier de deur plat 14 aug 2008 #2 Das niet duur..... Nog iets voor de handel of hou je alles zelf ?
L Lucb Komt weleens kijken 16 aug 2008 #3 Dat is een koopje, voor 45 modellen heb ik toch wel wat meer betaald, nou wat; toch zeker veel meer.
O Opelkees Hoort bij de inboedel 22 aug 2008 #5 ja das zeker een koopje. vanavond ga ik ze halen tis ook maar een half uurtje rijden hiervandaan er zitten waarschijnlijk wat bij die ik al heb dus die gaan dan de verkoop in. ik laat het hier wel weten:thumbup
ja das zeker een koopje. vanavond ga ik ze halen tis ook maar een half uurtje rijden hiervandaan er zitten waarschijnlijk wat bij die ik al heb dus die gaan dan de verkoop in. ik laat het hier wel weten:thumbup
E extremev6 Lid 29 aug 2008 #6 Ik ga morgen vroeg 18 calibra's in schaal 1:18 halen, nieuwstaat, voor 600 euro. 8 stuks zijn voor de liefhebbers te koop.
Ik ga morgen vroeg 18 calibra's in schaal 1:18 halen, nieuwstaat, voor 600 euro. 8 stuks zijn voor de liefhebbers te koop.
P PAASHAAS Loopt hier de deur plat 1 sep 2008 #9 origineel gepost door .B4R7. @Opelkees :kewlpics:kewlpics:kewlpics!!!!! Ja, laat zien laat zien.....vooral wat je over houdt
origineel gepost door .B4R7. @Opelkees :kewlpics:kewlpics:kewlpics!!!!! Ja, laat zien laat zien.....vooral wat je over houdt
O Opelkees Hoort bij de inboedel 5 sep 2008 #10 komen eraan...eerst ff naar sevenum zometeen voor t Mantaclub weekend
O Opelkees Hoort bij de inboedel 11 sep 2008 #12 ja sorry jongens ik ben slecht bezig:sleeping beetje druk... school enzo beunklussen:jerry
O Opelkees Hoort bij de inboedel 13 sep 2008 #13 hier de foto's ze zijn niet in kwaliteit:thumbdown en deze mogen weg voor een zacht prijsje: onderste plank van mn vitrine staat nog wat ander spul van andere merken
hier de foto's ze zijn niet in kwaliteit:thumbdown en deze mogen weg voor een zacht prijsje: onderste plank van mn vitrine staat nog wat ander spul van andere merken
G GTS Power Hoort bij de inboedel 13 sep 2008 #14 oke dan! dat is een mooie collectie.:thumbup is die zwarte vectra gts ook te koop? zo ja wat mag ie kosten? gr tom
oke dan! dat is een mooie collectie.:thumbup is die zwarte vectra gts ook te koop? zo ja wat mag ie kosten? gr tom
O Opelkees Hoort bij de inboedel 13 sep 2008 #15 nee die blijft lekker tussen de ander vectra's staan sorry
O Opelkees Hoort bij de inboedel 14 sep 2008 #16 nee k heb alleen die 2 vivaro's over en de speciale editie van de Astra g rest heb ik net zelf bijgekocht :wub
nee k heb alleen die 2 vivaro's over en de speciale editie van de Astra g rest heb ik net zelf bijgekocht :wub
P PAASHAAS Loopt hier de deur plat 20 sep 2008 #18 Heej Kees Zou je eens een duidelijkere foto van dit model willen posten ? Ik heb deze kleur nog nooit gezien op een Vectra B modelletje....
Heej Kees Zou je eens een duidelijkere foto van dit model willen posten ? Ik heb deze kleur nog nooit gezien op een Vectra B modelletje....
A Andre_Ede Hoort bij de inboedel 20 sep 2008 #19 Hoi, dat is de 04163 uit het normale Schuco programma Of de 17 99525 uit het Opel dealer programma