Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Riket wrote:@Silver wrote:@Riket wrote:Welke maat zijn je oude velgen en wat wil je er ongeveer voor hebben ik heb wel interesse voor mijn gtc
die passen niet op je GTC, dit zijn 4 gaats.
Mijn gtc is ook 4 gaats dus past dan wel???
Je GTC heeft een ET-waarde van 35 mm, de Astra G heeft een ET van 49 mm.
Dus de wielen van Peter staan op jouw wagen een heel eind naar binnen....dan moet je weer een spacer gaan gebruiken van 12 mm om dat op te lossen. En spacers zijn dan weer APK-afkeur.
@RISL wrote:@Riket wrote:@Silver wrote:@Riket wrote:Welke maat zijn je oude velgen en wat wil je er ongeveer voor hebben ik heb wel interesse voor mijn gtc
Dus de wielen van Peter staan op jouw wagen een heel eind naar binnen....dan moet je weer een spacer gaan gebruiken van 12 mm om dat op te lossen. En spacers zijn dan weer APK-afkeur.
@RISL wrote:@Riket wrote:@Silver wrote:@Riket wrote:Welke maat zijn je oude velgen en wat wil je er ongeveer voor hebben ik heb wel interesse voor mijn gtc