K kaneelschep Hoort bij de inboedel 29 jun 2012 #2 dat heb ik vroeger vaak in het echt gezien in hongarije. zelfs nu zie je het nog wel eens. zonder geld en onderdelen wordt men wel eens wat praktischer
dat heb ik vroeger vaak in het echt gezien in hongarije. zelfs nu zie je het nog wel eens. zonder geld en onderdelen wordt men wel eens wat praktischer
G gertjuh1968 Loopt hier de deur plat 29 jun 2012 #3 ja toch........vroeger toen de v-snaar knapte, deden de vrouwe de panty uit. en die diende dan als v-snaar.
ja toch........vroeger toen de v-snaar knapte, deden de vrouwe de panty uit. en die diende dan als v-snaar.
G Ghanz Forumbewoner 29 jun 2012 #5 volgens mij ken ik nog een kadett die met dergelijk slot uitgerust is. zal er eens plaatje van schieten. kweet wel dat de koffer niet op slot wou.. dus apk afkeur. vervolgens met zo`n slot opgelost... en tada... apk goedkeur haha
volgens mij ken ik nog een kadett die met dergelijk slot uitgerust is. zal er eens plaatje van schieten. kweet wel dat de koffer niet op slot wou.. dus apk afkeur. vervolgens met zo`n slot opgelost... en tada... apk goedkeur haha
J JelOpel Post best veel 30 jun 2012 #6 Haha, dat waarschuwingsstikkertje voor het alarm maakt het af.
S soepkiepe Forumbewoner 30 jun 2012 #7 schijnt al niet zo uniek meer te zijn hoor het kan zelfs nog gekker verry SMART thinking in ieder geval haha
schijnt al niet zo uniek meer te zijn hoor het kan zelfs nog gekker verry SMART thinking in ieder geval haha