R Revlex Komt weleens kijken 29 apr 2010 #1 goedemorgen, Ik heb van de week een paar onderdelen gekocht om mijn astra g weer netjes te maken waaronder een nieuwe pookhoes. Alleen hoe moet je deze monteren? alvast bedankt
goedemorgen, Ik heb van de week een paar onderdelen gekocht om mijn astra g weer netjes te maken waaronder een nieuwe pookhoes. Alleen hoe moet je deze monteren? alvast bedankt
O oc-recom Lid 29 apr 2010 #2 via de zoekfunctie kun je dit achterhalen.. er zijn heus al wel topics hierover suc6
P Powercorsa Loopt hier de deur plat 29 apr 2010 #3 Ken de Astra G niet qua sleutelen, maar kan je de hoes niet vervangen zonder de pookknop los te halen. Onderkant losklikken en bovenin een ty-rap? zoals bijv. bij de Corsa B Even voorstellen wordt btw erg gewaardeerd :thumbup
Ken de Astra G niet qua sleutelen, maar kan je de hoes niet vervangen zonder de pookknop los te halen. Onderkant losklikken en bovenin een ty-rap? zoals bijv. bij de Corsa B Even voorstellen wordt btw erg gewaardeerd :thumbup
R Revlex Komt weleens kijken 29 apr 2010 #4 oke super bedankt hier kan ik wat mee. Dan kan ik daar ff mee bezig, Heb ook nieuwe deurdorpels en zwart chrome telleringen dus net een beetje anders
oke super bedankt hier kan ik wat mee. Dan kan ik daar ff mee bezig, Heb ook nieuwe deurdorpels en zwart chrome telleringen dus net een beetje anders