Ik hoop wel dat zo'n Combo een beetje 4kant blijft.
in zo'n nieuwe Caddy ken je geen ene moer kwijt.
nu is de Combo van opel altijd meer een pakbeest geweest dan een design bedrijf future natuurlijk.
als ik eerlijk mag wezen zie ik hedentendage veel meer oude Combo's verhoudings gewijs dan Oude Caddy's en andere oudere kleine bestelauto's.
ik dnek dan bij de huidige Combo de motoren keuze het probleem van de mindere keuze veroorzaakt.
De Cocurentie verkoopt vaak veel leukere motoren voor hun bestellers, en personen auto's op basis van deze bestellers.
Zo heeft VW altijd Sterkere motoren geleverd in zowel diesel als benzine varianten, zo ook renault en Fiat.
Willem