W wgeraeds Lid 30 mrt 2010 #1 hallo heeft iemsnd een mooie handleiding , hoe je zelf de koppeling met drukgroep en druklager kunt vervangen?? ik zou dit zeer op prijs stellen:wtf
hallo heeft iemsnd een mooie handleiding , hoe je zelf de koppeling met drukgroep en druklager kunt vervangen?? ik zou dit zeer op prijs stellen:wtf
X Xe_freakgrunn Komt weleens kijken 18 feb 2011 #2 waar kom je vandaan dan, heb wel een handleiding van een c20xe motor maar dat werkt in principe het zelfde als een 1,4
waar kom je vandaan dan, heb wel een handleiding van een c20xe motor maar dat werkt in principe het zelfde als een 1,4
C corsaracer Hoort bij de inboedel 18 feb 2011 #3 daar moet je versnellingsbak voor eraf als ik me niet vergis... die mooie service luikjes zoals op de c20xe zitten niet meer op de moderne blokken helaas.....
daar moet je versnellingsbak voor eraf als ik me niet vergis... die mooie service luikjes zoals op de c20xe zitten niet meer op de moderne blokken helaas.....
wim-v6 Forumbewoner 18 feb 2011 #4 C14NZ kan gewoon zijn geleverd met plat vliegwiel en klepje in de bak. Willem