M mwes Lid 9 apr 2011 #1 Vandaag mijn nieuwe astra sports tourer 1.4 T bij de dealer (van MILL in Dordrecht ) mogen ophalen. Kleur: Waterworld Van een fijne auto !
Vandaag mijn nieuwe astra sports tourer 1.4 T bij de dealer (van MILL in Dordrecht ) mogen ophalen. Kleur: Waterworld Van een fijne auto !
wim-v6 Forumbewoner 10 apr 2011 #2 Gefeliciteerd, en leuk te mogen weten dat het een fijne auto is. ik vind het nette auto's die nieuwe Astra-J's Veel plezier ermee in ieder geval. een paar Foto's zou zeker niet misstaan bij een topic als deze. Willem
Gefeliciteerd, en leuk te mogen weten dat het een fijne auto is. ik vind het nette auto's die nieuwe Astra-J's Veel plezier ermee in ieder geval. een paar Foto's zou zeker niet misstaan bij een topic als deze. Willem
wim-v6 Forumbewoner 10 apr 2011 #3 Gefeliciteerd, en leuk te mogen weten dat het een fijne auto is. ik vind het nette auto's die nieuwe Astra-J's Veel plezier ermee in ieder geval. een paar Foto's zou zeker niet misstaan bij een topic als deze. Willem
Gefeliciteerd, en leuk te mogen weten dat het een fijne auto is. ik vind het nette auto's die nieuwe Astra-J's Veel plezier ermee in ieder geval. een paar Foto's zou zeker niet misstaan bij een topic als deze. Willem
M mwes Lid 11 apr 2011 #4 Wie kan mij vertellen wat de steek en et waarde is van de velgen voor de astra J. Dit ivm het zoeken naar wintervelgen ! als vast dank
Wie kan mij vertellen wat de steek en et waarde is van de velgen voor de astra J. Dit ivm het zoeken naar wintervelgen ! als vast dank
M mwes Lid 11 apr 2011 #5 Wie kan mij vertellen wat de steek en et waarde is van de velgen voor de astra J. Dit ivm het zoeken naar wintervelgen ! als vast dank
Wie kan mij vertellen wat de steek en et waarde is van de velgen voor de astra J. Dit ivm het zoeken naar wintervelgen ! als vast dank
O Opel_Bjorn Loopt hier de deur plat 11 apr 2011 #6 Ik heb er ook eentje. Welke opties heb je erop genomen?? Toevallig ook het Infinity Sound System??? Véél succes met je nieuwe aanwinst!! en eeuuuh :kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics
Ik heb er ook eentje. Welke opties heb je erop genomen?? Toevallig ook het Infinity Sound System??? Véél succes met je nieuwe aanwinst!! en eeuuuh :kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics
O Opel_Bjorn Loopt hier de deur plat 11 apr 2011 #7 Ik heb er ook eentje. Welke opties heb je erop genomen?? Toevallig ook het Infinity Sound System??? Véél succes met je nieuwe aanwinst!! en eeuuuh :kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics
Ik heb er ook eentje. Welke opties heb je erop genomen?? Toevallig ook het Infinity Sound System??? Véél succes met je nieuwe aanwinst!! en eeuuuh :kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics
0 0Rudy0 Post best veel 11 apr 2011 #8 steek is 5x115 maar der is nog een steek meen ik maar het is afhankelijk van de motoruitvoering..
0 0Rudy0 Post best veel 11 apr 2011 #9 steek is 5x115 maar der is nog een steek meen ik maar het is afhankelijk van de motoruitvoering..
M mwes Lid 11 apr 2011 #10 [rquote=1911787&tid=146075&author=0Rudy0]steek is 5x115 maar der is nog een steek meen ik maar het is afhankelijk van de motoruitvoering.. [/rquote] Hoe is het te meten op mijn bestaande velgen? Ps wat is dan ook de naaf maat ?:swear
[rquote=1911787&tid=146075&author=0Rudy0]steek is 5x115 maar der is nog een steek meen ik maar het is afhankelijk van de motoruitvoering.. [/rquote] Hoe is het te meten op mijn bestaande velgen? Ps wat is dan ook de naaf maat ?:swear
M mwes Lid 11 apr 2011 #11 [rquote=1911787&tid=146075&author=0Rudy0]steek is 5x115 maar der is nog een steek meen ik maar het is afhankelijk van de motoruitvoering.. [/rquote] Hoe is het te meten op mijn bestaande velgen? Ps wat is dan ook de naaf maat ?:swear
[rquote=1911787&tid=146075&author=0Rudy0]steek is 5x115 maar der is nog een steek meen ik maar het is afhankelijk van de motoruitvoering.. [/rquote] Hoe is het te meten op mijn bestaande velgen? Ps wat is dan ook de naaf maat ?:swear