J Jeroentjahh Komt weleens kijken 8 jul 2011 #44 Sorry voor de late reactie ik was een weekje op vakantie Ja dat ziet er stuk beter uit dan de standaard verlichting! Zou je een keer foto's willen uploaden van hoe het er s'avonds uit ziet? Was het nog veel werk om de hoogteverstelling in orde te krijgen?
Sorry voor de late reactie ik was een weekje op vakantie Ja dat ziet er stuk beter uit dan de standaard verlichting! Zou je een keer foto's willen uploaden van hoe het er s'avonds uit ziet? Was het nog veel werk om de hoogteverstelling in orde te krijgen?
J Jeroentjahh Komt weleens kijken 8 jul 2011 #45 Sorry voor de late reactie ik was een weekje op vakantie Ja dat ziet er stuk beter uit dan de standaard verlichting! Zou je een keer foto's willen uploaden van hoe het er s'avonds uit ziet? Was het nog veel werk om de hoogteverstelling in orde te krijgen?
Sorry voor de late reactie ik was een weekje op vakantie Ja dat ziet er stuk beter uit dan de standaard verlichting! Zou je een keer foto's willen uploaden van hoe het er s'avonds uit ziet? Was het nog veel werk om de hoogteverstelling in orde te krijgen?
N NL-Kevin Post best veel 13 jul 2011 #48 ik had niet gezien dat er was gereageerd op dit topic. foto's zijn niet heel duidelijk, maar toch iets nu nog 1 klein probleem! Vandaag voor apk keuring na laten kijken. De koplampen staan te hoog gericht, met de elektrische verstelling is dat niet te verhelpen. Hoe kan ik ze nog handmatig op hoogte stellen en dat daarna de elektrische hoogteverstelling het gewoon goed doe? Want die man die hem na heeft gekeken kon het zo snel niet vinden.
ik had niet gezien dat er was gereageerd op dit topic. foto's zijn niet heel duidelijk, maar toch iets nu nog 1 klein probleem! Vandaag voor apk keuring na laten kijken. De koplampen staan te hoog gericht, met de elektrische verstelling is dat niet te verhelpen. Hoe kan ik ze nog handmatig op hoogte stellen en dat daarna de elektrische hoogteverstelling het gewoon goed doe? Want die man die hem na heeft gekeken kon het zo snel niet vinden.
N NL-Kevin Post best veel 13 jul 2011 #49 ik had niet gezien dat er was gereageerd op dit topic. foto's zijn niet heel duidelijk, maar toch iets nu nog 1 klein probleem! Vandaag voor apk keuring na laten kijken. De koplampen staan te hoog gericht, met de elektrische verstelling is dat niet te verhelpen. Hoe kan ik ze nog handmatig op hoogte stellen en dat daarna de elektrische hoogteverstelling het gewoon goed doe? Want die man die hem na heeft gekeken kon het zo snel niet vinden.
ik had niet gezien dat er was gereageerd op dit topic. foto's zijn niet heel duidelijk, maar toch iets nu nog 1 klein probleem! Vandaag voor apk keuring na laten kijken. De koplampen staan te hoog gericht, met de elektrische verstelling is dat niet te verhelpen. Hoe kan ik ze nog handmatig op hoogte stellen en dat daarna de elektrische hoogteverstelling het gewoon goed doe? Want die man die hem na heeft gekeken kon het zo snel niet vinden.
J Jeroentjahh Komt weleens kijken 14 jul 2011 #50 Die felle lampjes in de koplamp aan de kant van de grill, zitten die in de lamp of heb je deze zelf geplaatst? Zoals de lampen aan zijn is het dimlicht toch? Ze zijn wel erg mooi die angel eyes :wors
Die felle lampjes in de koplamp aan de kant van de grill, zitten die in de lamp of heb je deze zelf geplaatst? Zoals de lampen aan zijn is het dimlicht toch? Ze zijn wel erg mooi die angel eyes :wors
J Jeroentjahh Komt weleens kijken 14 jul 2011 #51 Die felle lampjes in de koplamp aan de kant van de grill, zitten die in de lamp of heb je deze zelf geplaatst? Zoals de lampen aan zijn is het dimlicht toch? Ze zijn wel erg mooi die angel eyes :wors
Die felle lampjes in de koplamp aan de kant van de grill, zitten die in de lamp of heb je deze zelf geplaatst? Zoals de lampen aan zijn is het dimlicht toch? Ze zijn wel erg mooi die angel eyes :wors
N NL-Kevin Post best veel 15 jul 2011 #52 Die felle lampjes aan de kant van de grill heb ik er zelf in gedaan. Die zitten ook in je originele koplamp, maar dat is dan een gewoon bolletje, omdat dat niet mooi is, heb ik er gewoon een led lampje in gedaan. Zoals nu is het gewoon dimlicht, als je het gewone licht aan doe gaat er in de ledringen een lamp branden.
Die felle lampjes aan de kant van de grill heb ik er zelf in gedaan. Die zitten ook in je originele koplamp, maar dat is dan een gewoon bolletje, omdat dat niet mooi is, heb ik er gewoon een led lampje in gedaan. Zoals nu is het gewoon dimlicht, als je het gewone licht aan doe gaat er in de ledringen een lamp branden.
N NL-Kevin Post best veel 15 jul 2011 #53 Die felle lampjes aan de kant van de grill heb ik er zelf in gedaan. Die zitten ook in je originele koplamp, maar dat is dan een gewoon bolletje, omdat dat niet mooi is, heb ik er gewoon een led lampje in gedaan. Zoals nu is het gewoon dimlicht, als je het gewone licht aan doe gaat er in de ledringen een lamp branden.
Die felle lampjes aan de kant van de grill heb ik er zelf in gedaan. Die zitten ook in je originele koplamp, maar dat is dan een gewoon bolletje, omdat dat niet mooi is, heb ik er gewoon een led lampje in gedaan. Zoals nu is het gewoon dimlicht, als je het gewone licht aan doe gaat er in de ledringen een lamp branden.
J Jeroentjahh Komt weleens kijken 15 jul 2011 #54 Dankje voor alle info, ik ben nog benieuwd of je de hoogte nog goed afgesteld krijgt.
J Jeroentjahh Komt weleens kijken 15 jul 2011 #55 Dankje voor alle info, ik ben nog benieuwd of je de hoogte nog goed afgesteld krijgt.