ik denk dat ik dan in de war ben.
want vanaf een bepaald bouwjaar zit er wel een regel bij, nu schiet me te binnen dat dat dan ook nog wel eens kan zijn dat er een wisserinstalatie op moet zitten.
maar k twijvel, volgens mij was het toch echt dat ze in hoogte te stellen moeten zijn vanuit de auto.
eerder was het makkelijk als die het niet deed, een plakbandje over de schakelaar, maar dat mag dus niet meer kwam ik vorig jaar met mijn corsa achter.