Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Na een paar maand vreemd te zijn gegaan met een Peugeot kon ik het niet laten om een Opeltje terug te kopen, na dat ik gisteren mijn Peugeot had verkocht heb ik s middags gelijk een Astra terug gekocht.
Trouwens even -offtopic in mijn eigen topic, maar heb je misschien zo een foto van je Kadett, je Astra ken ik wel maar ik kan me zo niet herinneren dat ik ooit een foto van je Kadett heb gezien ben wel nieuwschierig.
Gerrit
Zodra ik weer thuis ben krijg jij pm van mij met de foto's :thumbup :thumbup
Trouwens even -offtopic in mijn eigen topic, maar heb je misschien zo een foto van je Kadett, je Astra ken ik wel maar ik kan me zo niet herinneren dat ik ooit een foto van je Kadett heb gezien ben wel nieuwschierig.
Gerrit
Zodra ik weer thuis ben krijg jij pm van mij met de foto's :thumbup :thumbup