G Ghanz Forumbewoner 10 okt 2009 #22 a op die fiets ben geen superfan van de A manta, maar deze en een look a like ( TE ) vind ik wel weer super wagens
a op die fiets ben geen superfan van de A manta, maar deze en een look a like ( TE ) vind ik wel weer super wagens
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 10 okt 2009 #24 mm zo n a tje wil ik ook wel cabrio blijft super mooie auto ziet dr toppie uit veel plezier ermee nu maar weer op nar de zomer (ik wacht dr ook al op )
mm zo n a tje wil ik ook wel cabrio blijft super mooie auto ziet dr toppie uit veel plezier ermee nu maar weer op nar de zomer (ik wacht dr ook al op )
L lepo Komt weleens kijken 11 okt 2009 #26 Zo dan,deze is wel heel gaaf. Perfecte kleur voor een G.TE en dan ook nog cabrio Wist niet eens dat deze combinatie bestond. Echt een mooie aanwinst. Kom er maar mee naar treffens,dit wil ik in het echt zien,kweil kweil
Zo dan,deze is wel heel gaaf. Perfecte kleur voor een G.TE en dan ook nog cabrio Wist niet eens dat deze combinatie bestond. Echt een mooie aanwinst. Kom er maar mee naar treffens,dit wil ik in het echt zien,kweil kweil
S stefansmilde Post best veel 11 okt 2009 #28 origineel gepost door marcel apart ding, zijn de achterste raampjes uitneembaar? ja die zijn uitneembaar
origineel gepost door marcel apart ding, zijn de achterste raampjes uitneembaar? ja die zijn uitneembaar
A anoniem Hoort bij de inboedel 11 okt 2009 #30 Stefan, gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst, ziet er goed uit. We hadden vandaag visiete anders was ik zeker even komen kijken. Nu nog even wachten op mooi weer:agent
Stefan, gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst, ziet er goed uit. We hadden vandaag visiete anders was ik zeker even komen kijken. Nu nog even wachten op mooi weer:agent
A anoniem Hoort bij de inboedel 3 nov 2009 #32 Zie ik het goed dat je ook weer een nieuwe avatar hebt
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 3 nov 2009 #33 ja dat heb je goed gezien duurt op een ander topic net gelezen dat ie er mee naar de RDW was vandaag hopend dat die sukkels daar hem nu op kenteken gezet hebben good luck stefan:wors:wors:wors:wors
ja dat heb je goed gezien duurt op een ander topic net gelezen dat ie er mee naar de RDW was vandaag hopend dat die sukkels daar hem nu op kenteken gezet hebben good luck stefan:wors:wors:wors:wors
S stefansmilde Post best veel 4 nov 2009 #34 heb inderdaad een nieuwe alvatar na een goed einde bij de rdw moet dat kunnen heb er dus inmiddels een nederlands kenteken bij:jerry:jerry:jerry:jerry
heb inderdaad een nieuwe alvatar na een goed einde bij de rdw moet dat kunnen heb er dus inmiddels een nederlands kenteken bij:jerry:jerry:jerry:jerry
M manta_dennis Komt hier geregeld 4 nov 2009 #35 Mooi man. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee aankomende zomer.:jerry
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 4 nov 2009 #36 tja rdw had ook al discussie toen met de b carbrio maar goed jij hebt je kenteken hoop je met mooi weer tegen te komen bij een rit
tja rdw had ook al discussie toen met de b carbrio maar goed jij hebt je kenteken hoop je met mooi weer tegen te komen bij een rit
T Toni Manta A Komt weleens kijken 4 nov 2009 #37 Ah gefeliciteerd! Dan heb ik je dus inderdaad gezien. Hele mooie auto!:thumbup
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 4 nov 2009 #38 profiat man kom hem binnen kort een keer grondig bekijken :jerry:jerry:jerry:jerry
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 7 nov 2009 #40 blijft mooie en aparte auto :thumbup:thumbup:thumbup:thumbup