Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja,hij zei al dat er iemand was die de auto wel wou voor de onderdelen.Maar dat vond ie zonde van de auto.Die velgen gaan in de verkoop.Dus als je interesse hebt?
@opelremco wrote:Ja,hij zei al dat er iemand was die de auto wel wou voor de onderdelen.Maar dat vond ie zonde van de auto.Die velgen gaan in de verkoop.Dus als je interesse hebt?
Banden zijn niks meer.
heb er hier wel een voor onderdelen
maaruh, ontopic maar weer.. net ding hoor ! ziet er zo goed uit.
veel plezier ermee ! en ja.. het rijd niet verkeerd zo`n C hatch
Die 16sv is idd lekker, heb die er ook in liggen, gaat wel goed vooruit voor een motor van die tijd. Alleen moet ik denk ik ff de koppakking vernieuwe...
En over die lampen, die zou ik mooi laten zitten, praktisch, vooral voor boeren :jerry
Die velgen vind ik wel strak, mooi polijsten, maar die gt-tjes zijn ook wel lekker.