Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dat is fijn om te horen. Mensen kunnen voor snelle updates ook FB in de gaten houden http://www.facebook.com/dhztwente" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb vorige week voor rally icoon Erwin Doctor nog een spruitstukje aangepast voor een MK2
@rallyastra wrote:De jongens zijn zaterdag aan testen geweest. Helaas kon ik er zelf niet bij zijn vandaag, maar gelukkig hebben we de beelden nog :jerry
Helaas een injector stuk, daarom eerder gestopt. Dat de motor niet lekker liep kwam omdat de brandstof op was :jerry tankmeter bleef brandstof aangeven terwijl die al leeg was...
Afgelopen zaterdag in Hardenberg gereden. Vanaf startnummer 46 vertrokken en uiteindelijk als 28 gefinisht. We hebben 2 weken geleden in Grönegau getest, helaas na proef 2 al uitgevallen omdat er een 10 cent kostend borgveertje van de schakelkabel er af was geknapt. Zaterdag ging alles eigenlijk zonder veel problemen.
Weet ik nog niet. Zal vanavond eens overleggen. Denk dat Hellendoorn de eerste Nederlandse weer wordt. We rijden meer in Duitsland nu, goedkoper en leuker.