K kurtmanta Komt hier geregeld 5 nov 2011 #22 die van men broer is al blauw in gte dus dat word het zowizo niet zou nogal wat zou als ik zijne zou namaken :thumbdown
die van men broer is al blauw in gte dus dat word het zowizo niet zou nogal wat zou als ik zijne zou namaken :thumbdown
K kurtmanta Komt hier geregeld 5 nov 2011 #23 die van men broer is al blauw in gte dus dat word het zowizo niet zou nogal wat zou als ik zijne zou namaken :thumbdown
die van men broer is al blauw in gte dus dat word het zowizo niet zou nogal wat zou als ik zijne zou namaken :thumbdown
G Ghanz Forumbewoner 5 nov 2011 #24 :shock: das wel nice zoiets had ik ook in gedachten, heb je nog meer plaatjes ? :wub
G Ghanz Forumbewoner 5 nov 2011 #25 :shock: das wel nice zoiets had ik ook in gedachten, heb je nog meer plaatjes ? :wub
K kurtmanta Komt hier geregeld 6 dec 2011 #28 merci voor deze fijne reactie's dat geeft weer goede moed euhm maar die laatste zin die uitdrukking ken ik niet En je hebt er inderdaad flink de sokken in, succes! ??????
merci voor deze fijne reactie's dat geeft weer goede moed euhm maar die laatste zin die uitdrukking ken ik niet En je hebt er inderdaad flink de sokken in, succes! ??????
K kurtmanta Komt hier geregeld 6 dec 2011 #29 merci voor deze fijne reactie's dat geeft weer goede moed euhm maar die laatste zin die uitdrukking ken ik niet En je hebt er inderdaad flink de sokken in, succes! ??????
merci voor deze fijne reactie's dat geeft weer goede moed euhm maar die laatste zin die uitdrukking ken ik niet En je hebt er inderdaad flink de sokken in, succes! ??????
K kurtmanta Komt hier geregeld 6 dec 2011 #30 we zijn weer een stapje verder het dak is klaar flanken staan ook in de epoxy zijn ook aan de assen begonnen nog een slecht plekje in de etch primer en zwart en de vooras uiteen gehaald
we zijn weer een stapje verder het dak is klaar flanken staan ook in de epoxy zijn ook aan de assen begonnen nog een slecht plekje in de etch primer en zwart en de vooras uiteen gehaald
K kurtmanta Komt hier geregeld 6 dec 2011 #31 we zijn weer een stapje verder het dak is klaar flanken staan ook in de epoxy zijn ook aan de assen begonnen nog een slecht plekje in de etch primer en zwart en de vooras uiteen gehaald
we zijn weer een stapje verder het dak is klaar flanken staan ook in de epoxy zijn ook aan de assen begonnen nog een slecht plekje in de etch primer en zwart en de vooras uiteen gehaald
A arnold kadett Post best veel 6 dec 2011 #34 super netjes :thumb respect voor je nette laswerk en afwerking daarvan :thumb :thumb
A arnold kadett Post best veel 6 dec 2011 #35 super netjes :thumb respect voor je nette laswerk en afwerking daarvan :thumb :thumb
B Ben_M Komt hier geregeld 6 dec 2011 #36 ziet er netjes uit Kurt :thumb en wat een snelheid zit erin zeg
B Ben_M Komt hier geregeld 6 dec 2011 #37 ziet er netjes uit Kurt :thumb en wat een snelheid zit erin zeg
S SanguiniusNL Komt hier geregeld 6 dec 2011 #38 Dit moet wel een bijzonder mooie manta worden zoals deze aangepakt wordt! En je hebt er inderdaad flink de sokken in, succes! :thumbup
Dit moet wel een bijzonder mooie manta worden zoals deze aangepakt wordt! En je hebt er inderdaad flink de sokken in, succes! :thumbup
S SanguiniusNL Komt hier geregeld 6 dec 2011 #39 Dit moet wel een bijzonder mooie manta worden zoals deze aangepakt wordt! En je hebt er inderdaad flink de sokken in, succes! :thumbup
Dit moet wel een bijzonder mooie manta worden zoals deze aangepakt wordt! En je hebt er inderdaad flink de sokken in, succes! :thumbup