Newkids Turbo Gezien

Sheto

Post weleens wat
Jah Jonguh!!!!!!

gisteren nacht Newkids gezien in de bios. Voordat je de film ziet is het beter om een paar biertjes achterover te slaan...en een paar shotjes jenever. :jerry

de eerste paar voorstellingen waren uitverkocht, dus ik had je laatste voorstelling.

anyhoew er zijn veel scenes met de mooie groene manta, maar wat mij opviel was de zwarte manta met de hoge achtervleugel....Waar kan ik zon spoiler vinden!?

ik zal een afbeelding zoeken zo..

Wie heeft het nog meer gezien!?

ik ben de 8e bij de premiere in venray geweest. Maar ik moet zeggen dat de film me toch echt niet tegenviel, heb er best om kunnen lachen. En inderdaad, het flessengerinkel en geschreeuw van mensen in de bios maakt het toch net af:P:P

ik ben de 8e bij de premiere in venray geweest. Maar ik moet zeggen dat de film me toch echt niet tegenviel, heb er best om kunnen lachen. En inderdaad, het flessengerinkel en geschreeuw van mensen in de bios maakt het toch net af:P:P

Wij zijn gisteravond in Arnhem geweest,

heb behoorlijk gelache en er werd heel wat van dat aldi bier genuttigd in de zaal

Wij zijn gisteravond in Arnhem geweest,

heb behoorlijk gelache en er werd heel wat van dat aldi bier genuttigd in de zaal

Terug
Naar boven