New Kids Manta te koop

nondejuuu-

wie heeft dat getypt zeg !

niet bepaald een sloop wagen, word goed geboden zo te zien !

zien jullie het dan echt niet waarom het loop of sloop is?

hij zegt al dat je moet bieden naar waarde, dus hij weet zelf ook wel dat het geen loop of sloop is ;)

maar als hij er loop of sloop van maakt kan hij hem weer wat makkelijker in auto onderdelen kwijt, dan kost het hem niks ;)

anders kost het hem 25 euro voor een weekje of zo ;)

Totdat iemand van MP ziet hoeveel erop geboden word en de advertentie uiteindelijk verwijderd word .

wel leuk ding enkel ben ik niet zo fan van matzwart op een manta .

@mantadevil wrote:Totdat iemand van MP ziet hoeveel erop geboden word en de advertentie uiteindelijk verwijderd word .

wel leuk ding enkel ben ik niet zo fan van matzwart op een manta .

vind dat matzwart juist wel gaaf....en soort ratcar

@soepkiepe wrote:zien jullie het dan echt niet waarom het loop of sloop is?

hij zegt al dat je moet bieden naar waarde, dus hij weet zelf ook wel dat het geen loop of sloop is ;)

maar als hij er loop of sloop van maakt kan hij hem weer wat makkelijker in auto onderdelen kwijt, dan kost het hem niks ;)

anders kost het hem 25 euro voor een weekje of zo ;)

Klopt heb ik ook gedaan met de astra..

Voor de Dodge kost het al 15,- voor 2 weken :???:

Dit jaar heb ik iig geen 1 april grap uitgehaald op forum :angel

Enige die ik in de maling heb genomen is mijn vriendin dat mijn schildpaddenbak is geknapt en alles onder water stond :jerry

Advertentie is inmiddels verwijderd ,of is verkocht of MP kwam er achter dat hij in verkeerde rubriek geplaatst was.

das mooi je manta hep hem in echt gezien en in gezeten komt uit klazienaveen is van bjorn hij heeft ook mooi je opel blitz met 6 slinder diesel van omega zupper mooi je manta en snel met die 24v :thumb :agent

werd ook best wel opgeboden ,laatste wat ik zag was 3250.

helpt schijnbaar als die bekend is hahahah ,is wel een filmster :jerry

Terug
Naar boven