Navigatie

drempelvrees

Post vaak
Even een vraag over mijn vectra uit 2006 met de navigatie cd-70.

Kun je ge-update navigatie cd's hiervan kopen of niet??

Grt René

Ja, zoals Speaker en Opel-Limbo al zeggen; eBay, marktplaats en downloaden. (maar dat laatste mag natuurlijk niet)

Groet.

Eric

Ja, zoals Speaker en Opel-Limbo al zeggen; eBay, marktplaats en downloaden. (maar dat laatste mag natuurlijk niet)

Groet.

Eric

origineel gepost door Edvries

Ja, zoals Speaker en Opel-Limbo en Edvries al zeggen; eBay, marktplaats en downloaden. (maar dat laatste mag natuurlijk niet)

Groet.

Eric

origineel gepost door Edvries

Ja, zoals Speaker en Opel-Limbo en Edvries al zeggen; eBay, marktplaats en downloaden. (maar dat laatste mag natuurlijk niet)

Groet.

Eric

Ik heb de laatste versie ook gedownl... eh... kuch... gekregen?

Gisteren gebrand op cd, maar pakte niet... 'geen cd' was de melding. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat het gebrand was op een audio-cd, ik had geen ander meer, ik lig met 100lege DVD's en slechts 1 lege CD ;-)

Zal het eens moeten proberen met een ander cd'tje en hopen dat het dan wel werkt ;)

Gisteren gebrand op cd, maar pakte niet... 'geen cd' was de melding. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat het gebrand was op een audio-cd, ik had geen ander meer, ik lig met 100lege DVD's en slechts 1 lege CD ;-)

Zal het eens moeten proberen met een ander cd'tje en hopen dat het dan wel werkt ;)

origineel gepost door Blackwidow

Gewoon een CD-r gebruiken. Wel op laagste snelheid branden.

Greetz Roel met een C.

origineel gepost door Blackwidow

Gewoon een CD-r gebruiken. Wel op laagste snelheid branden.

Greetz Roel met een C.

Terug
Naar boven