Navigatie Update Plug in Hybride

Ga verder op uw elan quandor, blijf de would-be problemenoplosser.

Claim alle oplossingen. Je bent echt dè man voor stellantis. Je moest dealer worden !

Hoi @quandor,

na 3 weekjes heerlijk te hebben genoten van een vakantie, had ik eigenlijk de 1e juli al willen reageren in diverse topics, maar ik was best wel druk met een aantal andere dingen en daarnaast is er best wel veel gepost. Even afhankelijk van reacties zal ik ook nog inhoudelijk gaan reageren in diverse topics, maar voor even nu de volgende samenvatting:

De beide ‘trollen’ / de Wappies deden hun uiterste best best vele zinloze berichten te posten. Sommige (nieuwe) forumleden hadden dit in een enkele dag sinds hun aanwezigheid hier al door. De berichtjes hierboven van de Wappies en met name ook weer het laatst hierboven staande bericht van Hans Worst is weer overduidelijk een trol bericht.

Ik vind het erg leuk als mensen uit hun onvermogen om inhoudelijk iets zinvols aan een leuk topic toe te voegen, gaan ‘trollen’.

daar is em. Plots wederom terug van reis.

Hoe belachelijk kan je zijn.

Voor de late meelezers: quandor alias Floki en omgekeerd is 1 en dezelfde persoon. En maar volhouden. Jammer dat opel dealers niet zo volhardend zijn omtrent oplossen van problemen...

wederom sla je de bal mis met uw bovenstaande laatste reactie. Lees eens deftig na ipv impulsief te reageren en neer te pennen

Sukkel.

Nee hoor.

Floki en Quandor 1 en dezelfde.

Je bent heeeel vergeetachtig.

Werd correct aangetoond in topic "door de mand"

🧐

Reactie op @Wappie2's / Hans Braadworst naam / profielverandering lukt je maar niet.

Tja, niet iedereen kan een redelijke posting typen.

Terug
Naar boven