X xander n Komt weleens kijken 25 feb 2010 #1 zijn de naven van de calibra zo over te zetten op de fusees van een kadett e? wil waarschijnlijk van steek 4x100 naar 5x110 gaan.
zijn de naven van de calibra zo over te zetten op de fusees van een kadett e? wil waarschijnlijk van steek 4x100 naar 5x110 gaan.
X xander n Komt weleens kijken 26 feb 2010 #2 Quote: origineel gepost door kadett4x4 je kunt voor ook gewoon de hele veerpoot pakken, en dan de schokker, de veer en het toplager overzetten. zo heb ik het ook gedaan. heb alleen dan nog 4x100. maar de naven passen volgens mij ook. groeten. [/quot ik wil toch naar 5x110 zijn er meer mensen die kunnen bevestigen?
Quote: origineel gepost door kadett4x4 je kunt voor ook gewoon de hele veerpoot pakken, en dan de schokker, de veer en het toplager overzetten. zo heb ik het ook gedaan. heb alleen dan nog 4x100. maar de naven passen volgens mij ook. groeten. [/quot ik wil toch naar 5x110 zijn er meer mensen die kunnen bevestigen?
A Andre Botter Post best veel 27 feb 2010 #3 Ja dat is geen probleem alleen schokbreker en veer zijn anders dus kadett veer en schokbreker er op en klaar
Ja dat is geen probleem alleen schokbreker en veer zijn anders dus kadett veer en schokbreker er op en klaar
X xander n Komt weleens kijken 27 feb 2010 #4 origineel gepost door Andre Botter Ja dat is geen probleem alleen schokbreker en veer zijn anders dus kadett veer en schokbreker er op en klaar danke
origineel gepost door Andre Botter Ja dat is geen probleem alleen schokbreker en veer zijn anders dus kadett veer en schokbreker er op en klaar danke
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 28 feb 2010 #5 Xander er staat een setje op marktplaatst te koop, gsi voorpoter met naven van een calibra met kw schroefset. en naver achter die je zo over kan zetten.. *KLIKKIE DOEN*
Xander er staat een setje op marktplaatst te koop, gsi voorpoter met naven van een calibra met kw schroefset. en naver achter die je zo over kan zetten.. *KLIKKIE DOEN*