Natte voeten

Ja en even je afwatering slangetje leeg maken

Thanks voor je reactie.

Waar vind ik dat slangetje en welk slangetje bedoel je precies ? (foto eventueel?)

Gr,

The Duke

Is een dun zwart slangetje, vind je als je de parafaan los haalt als het goed is... Deze komt vaak vol met zooi te zitten. ;)

Foto heb ik eventjes niet bij de hand, kan morgen ff kijken voor je.

Ik heb geen slangetje kunnen vinden, maar in ieder geval wel gezien dat het rubber van het BCM kast / relaiskast deksel verteerd is op 2 plaatsen..

Ik gok hier even op, omdat dat sowieso niet goed is, dus volgende week even bestellen dan maar..

Gr,

The Duke

Het nieuwe deksel zit er nu een dag of 3 op met flinke regen af en toe.

Geen druppel meer naar binnen :thumb

Gr,

The Duke

Ik weet niet of er nog mensen van dit onderwerp actief zijn,

maar mijn corsa c uit 2006 lijkt ± hetzelfde probleem te hebben, heet het deksel daadwerkelijk 'bcm deksel' of heeft het nog een andere benaming?

Weet iemand waar ik dit deksel kan bestellen?

Goedemorgen allemaal
Zal mijn even voorstellen ik ben René en heb sinds een jaar ook een Opel Corsa c 1.4 uit 2002 en inderdaad
mijn vloer is ook nat aan de bestuurders kant, nu wordt er verteld dat de zekeringskast deksel daar een rubber op moet zitten, ik heb gekeken maar daar zit helemaal niks en volgens mijn kan daar geen rubber onder zitten want de deksel hangt erover heen
misschien kan iemand mijn een foto sturen hoe die rubberen pakking erop moet, alvast bedankt

Terug
Naar boven