najaarsmeeting amersfoort !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@FnF_racer wrote:ach, helft is overdekt..

ohja, tuurlijk weer aanwezig. :thumb

hoezo vergeetachtig...

is mij ooit verteld 5 oktober vrij te houden voor de Familiedag..... dusja, dan moet ik maar niet naar een Meeting... :jerry

volgende Meet weer een kans. :P

hahahaa nu ineens maar 1 mm regen zonder onweer.Snap er helemaal geen hol meer van. :hmmz :hmmz :hmmz :hmmz :hmmz

schijnt weer(!) een regenachtige dag te worden.Twee dagen terug was het droog volgens Buienradar,maar nu 9 mm regen en onweer!

Het was inderdaad erg druk, maar wel erg gezellig.

Heb meteen iemand an een airbag lampje afgeholpen (had m'n Tech2 toch bij me :))

Ook nog een bekende tegen gekomen, dus al met al leuk :thumb

was een top meeting! heerlijk druk de auto's stonden zelfs bij de bp en achter de opel dealer ... was even flink zoeken voor een plekje voor sommige maar was super gezellig hoop bekende gezien en gesproken natuurlijk hahaha ook aantal bekende opels van hier gezien ;)

denk dat ik dit wel vanuit opel power nederland kan zeggen ;)

thnx all voor t komen en voor het meebrengen van zoveel gezelligheid tot volgend jaar :thumb

Was een leuk dagje gisteren, het weer viel lang niet tegen. Kreeg gisteren nog de unieke kans om tegen mn vrouw die in de Zafira OPC reed te ''racen'' in mn Calibra 16v. Viel me nog niets tegen hoeveel moeite ze had om me voorbij te komen. :D En blijft leuk, om op de terug reis bmw-tjes te jennen. king: (kan het niet laten)

Was mee met de rit vanuit zaandam naar de meet.

Vond het een erg leuke dag!! Heel veel mooie opels gezien zowel nieuw als de old school

Mooie opkomst Zo kom ik graag op meetings!

mag ik nu balen?

want zie echt leuke Opels voorbij komen.

kon niet onder andere verplichtingen uit komen, anders was ik wel even geweest.

Terug
Naar boven