J jopiejo Komt weleens kijken 13 nov 2014 #1 ik heb sinds kort een Astra g station sport uitvoering uit 2002 . Nou heb ik dus als ik over drempels rijd een heel naar krakend / piepend geluid , het lijkt wel een oud bed Wie weet wat ik daar aan kan doen . Alvast bedankt
ik heb sinds kort een Astra g station sport uitvoering uit 2002 . Nou heb ik dus als ik over drempels rijd een heel naar krakend / piepend geluid , het lijkt wel een oud bed Wie weet wat ik daar aan kan doen . Alvast bedankt
A aapje1963 Loopt hier de deur plat 13 nov 2014 #4 Hoogst waarschijnlijk je stabilisatorstang rubbers.. Echt krak krak over een drempel bij kou en vocht.
Hoogst waarschijnlijk je stabilisatorstang rubbers.. Echt krak krak over een drempel bij kou en vocht.
wim-v6 Forumbewoner 13 nov 2014 #5 Klopt, heeft mijn Vectra al sinds jaar en dag last van. Ik vind het prachtig. Is koning winter weer in aantocht verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Klopt, heeft mijn Vectra al sinds jaar en dag last van. Ik vind het prachtig. Is koning winter weer in aantocht verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
J jopiejo Komt weleens kijken 14 nov 2014 #6 Ik vind t maar vervelend want je hoort t niet alleen. Binnen maar ook buiten de auto dus de mensen zitten je maar aan te staren . Me kadettje uit 90 maakt dat geluid nog niet eens
Ik vind t maar vervelend want je hoort t niet alleen. Binnen maar ook buiten de auto dus de mensen zitten je maar aan te staren . Me kadettje uit 90 maakt dat geluid nog niet eens