O Opelkees Hoort bij de inboedel 3 mei 2010 #1 ik heb andere velgen gehaald voor de CC maar een naafkapje is nie fijn dus ik zoek nog een wit naafkapje voor de originele ronal gsi velgen iemand die me kan helpen? groeten Kees
ik heb andere velgen gehaald voor de CC maar een naafkapje is nie fijn dus ik zoek nog een wit naafkapje voor de originele ronal gsi velgen iemand die me kan helpen? groeten Kees
G Ghanz Forumbewoner 3 mei 2010 #2 jawel, vraag fredericki200 maar. die kon mij een poos terug ook keurig helpen aan een grijs exemplaar.
jawel, vraag fredericki200 maar. die kon mij een poos terug ook keurig helpen aan een grijs exemplaar.
M McLambo Hoort bij de inboedel 3 mei 2010 #3 Ik heb ook nog wel een zwarte voor je. Moet je em natuurlijk wel ff spuiten. u2u maar ff voor prijs als je interesse hebt.
Ik heb ook nog wel een zwarte voor je. Moet je em natuurlijk wel ff spuiten. u2u maar ff voor prijs als je interesse hebt.
F fredericki200 Komt hier geregeld 3 mei 2010 #5 nee heb ze niet meer ben er doorheen:wtf de voorraad was niet oneindig