Multiriem is gebroken wat nu

Bedoel je niet de distributie riem? Want multiriem maakt niks uit. Zelfs al laat je hem eraf. alleen zal je accu dan niet bijladen.

Ow wacht oja waterpomp loopt dacht ik er ook over dus je moet hem dr wel op leggen, maar als die niet is heet gelopen maakt het niks uit dat die is gebroken.

Nouja ik reed net belgie in en msl (moter storings lampje) ging branden doet die wel meer , tempratuur is verder niet boven de 90 geweest dus ik sta stil voor het stoplicht de in eens grijze rook en rubber lucht owjeeee dacht ik dus gelijk een de kant en stil gezet en ofdat ik dat nou deed of de auto viel uit weet ik even niet meer maar goed kap open ja toen was het net spaghetti de multiriem aan fliertjes dis moet nog vervangen worden maar die is nog heel want het ia 100% zeker me multiriem

Idd waterpomp loopt er ook op. Dynamo en stuurbekrachtiging ook. Snel vervangen dus, niet verder rijden anders heb je wel grotere problemen.

Greetz Emiel

Hatseflats nieuwe riem en knalle na 35 km rustig rijden owja wat is verstandig om die te bestellen en hoe strak moet je hem opspannen tips?

Terug
Naar boven