A aapje1963 Loopt hier de deur plat 3 jul 2013 #1 Weten jullie of je de MP3 muziek in mappen kunt zetten op de cd? Vindt het altijd zo'n gedoe dat scrollen voor je een nr hebt die je wil/ In mappen kan je het per soort of artiest zetten. gr Arnold
Weten jullie of je de MP3 muziek in mappen kunt zetten op de cd? Vindt het altijd zo'n gedoe dat scrollen voor je een nr hebt die je wil/ In mappen kan je het per soort of artiest zetten. gr Arnold
J JJermaine89 Lid 4 jul 2013 #2 hallo ja dit is mogelijk gewoon aparte mappen aanmaken met andere muziek in de radio kun je dan van album switchen greetz
hallo ja dit is mogelijk gewoon aparte mappen aanmaken met andere muziek in de radio kun je dan van album switchen greetz
A aapje1963 Loopt hier de deur plat 13 jul 2013 #5 Bij mij lukt het dus niet, ik heb het op de pc in mappen gedaan maar de cd70 blijft maar zeggen cd lezen komt niet verder... Weer nieuwe gebrand snelheid 2 maar nee cd lezen daar blijft het bij. shit.. Wat doe ik fout? Groetjes Arnold
Bij mij lukt het dus niet, ik heb het op de pc in mappen gedaan maar de cd70 blijft maar zeggen cd lezen komt niet verder... Weer nieuwe gebrand snelheid 2 maar nee cd lezen daar blijft het bij. shit.. Wat doe ik fout? Groetjes Arnold
A aapje1963 Loopt hier de deur plat 15 jul 2013 #6 Is gelukt mp3 omgezet naar ander formaat mp3 nu werkt het. thxxxx