D didi Post best veel 7 feb 2012 #1 ik heb een astra H van 2008, 1.7cdti, 5deurs nu sinds dat het koud is, brand soms het motorstoringslampje (auto met sleutel erop) als ik de auto terug uitzet en herstart is deze weg?????? wie weet wat dit zou kunnen zijn??
ik heb een astra H van 2008, 1.7cdti, 5deurs nu sinds dat het koud is, brand soms het motorstoringslampje (auto met sleutel erop) als ik de auto terug uitzet en herstart is deze weg?????? wie weet wat dit zou kunnen zijn??
wim-v6 Forumbewoner 7 feb 2012 #2 Gloeiers kunnen dit veroorzaken... Uitlezen is de enige optie om erachter te komen.. Willem
D didi Post best veel 8 feb 2012 #3 dus ik kan dit ook met de op com?? maar weet wel niet hoedat ik hem dan moet uitlezen, onder welke catogorie??
dus ik kan dit ook met de op com?? maar weet wel niet hoedat ik hem dan moet uitlezen, onder welke catogorie??
wim-v6 Forumbewoner 7 feb 2012 #4 Gloeiers kunnen dit veroorzaken... Uitlezen is de enige optie om erachter te komen.. Willem
D didi Post best veel 8 feb 2012 #5 dus ik kan dit ook met de op com?? maar weet wel niet hoedat ik hem dan moet uitlezen, onder welke catogorie??
dus ik kan dit ook met de op com?? maar weet wel niet hoedat ik hem dan moet uitlezen, onder welke catogorie??
B b07 Loopt hier de deur plat 8 feb 2012 #6 je kiest het bouwjaar 2008 , model astra h , engine , motor code volgens mij is dat Z17DTH , dan gaat die de interface checken ,daarna druk je op fault code foutcodes fehlercodes,
je kiest het bouwjaar 2008 , model astra h , engine , motor code volgens mij is dat Z17DTH , dan gaat die de interface checken ,daarna druk je op fault code foutcodes fehlercodes,
B b07 Loopt hier de deur plat 8 feb 2012 #7 je kiest het bouwjaar 2008 , model astra h , engine , motor code volgens mij is dat Z17DTH , dan gaat die de interface checken ,daarna druk je op fault code foutcodes fehlercodes,
je kiest het bouwjaar 2008 , model astra h , engine , motor code volgens mij is dat Z17DTH , dan gaat die de interface checken ,daarna druk je op fault code foutcodes fehlercodes,
D Dolby Hoort bij de inboedel 8 feb 2012 #8 Met de op-com gewoon auto detect dan herkent hij jouw Astra H. Dan check je voor foutcodes. (DTC). Zou je de foutcodes moeten kunnen uitlezen. Succes ermee.
Met de op-com gewoon auto detect dan herkent hij jouw Astra H. Dan check je voor foutcodes. (DTC). Zou je de foutcodes moeten kunnen uitlezen. Succes ermee.
D Dolby Hoort bij de inboedel 8 feb 2012 #9 Met de op-com gewoon auto detect dan herkent hij jouw Astra H. Dan check je voor foutcodes. (DTC). Zou je de foutcodes moeten kunnen uitlezen. Succes ermee.
Met de op-com gewoon auto detect dan herkent hij jouw Astra H. Dan check je voor foutcodes. (DTC). Zou je de foutcodes moeten kunnen uitlezen. Succes ermee.
M mariska1982klaassen Lid 8 feb 2012 #10 Mijn auto Opel astra G 1998 gaf dat laats ook aan denk ook door de kou? geen idee kreeg idd. ook advies uit laten lezen.
Mijn auto Opel astra G 1998 gaf dat laats ook aan denk ook door de kou? geen idee kreeg idd. ook advies uit laten lezen.
M mariska1982klaassen Lid 8 feb 2012 #11 Mijn auto Opel astra G 1998 gaf dat laats ook aan denk ook door de kou? geen idee kreeg idd. ook advies uit laten lezen.
Mijn auto Opel astra G 1998 gaf dat laats ook aan denk ook door de kou? geen idee kreeg idd. ook advies uit laten lezen.
D didi Post best veel 8 feb 2012 #12 ok in ieder geval al bedankt voor de reacties, morgen zeker eens uitlezen en de foutcodes opslaan en daarna dan wissen veronderstel ik????
ok in ieder geval al bedankt voor de reacties, morgen zeker eens uitlezen en de foutcodes opslaan en daarna dan wissen veronderstel ik????
D didi Post best veel 8 feb 2012 #13 ok in ieder geval al bedankt voor de reacties, morgen zeker eens uitlezen en de foutcodes opslaan en daarna dan wissen veronderstel ik????
ok in ieder geval al bedankt voor de reacties, morgen zeker eens uitlezen en de foutcodes opslaan en daarna dan wissen veronderstel ik????