De gaten zitten inderdaad gecentreerd, maar niet voor geboord. Dat zul je zelf moeten doen. Evenals steuntjes plaatsen.
Bedrading kan voor gewerkt zijn, hoeft niet. Maar dat stelt niets voor. Een geschakelde + (kan vanuit de zekeringkast, kan ook vanaf de bobine), de kabel vanaf de startmotor aftappen (de roodzwarte), kabel trekken naar de pomp, en de groene kabel op de bobine aftappen en doortrekken naar de computer. Dan nog even een kabel trekken vanaf de accu voor constante spanning en het systeem werkt.
Tank kan heel goed al voor gewerkt zijn. Op mijn station had de tank reeds een retour aansluiting (welke alleen afgedopt was), zit die er niet op, kun je de retour ook via de ontluchtinsslangen laten lopen. Dus ook dat valt wel mee.
Wel zul je een extra leiding naar achteren moeten trekken voor de retour (kan ik enkel adviseren om naar de camping winkel te gaan en daar 8mm koperen gasleiding te halen, scheelt de helft met de materialen zaak).
En is dit allemaal te veel werk, kun je de pomp ook in het motorcompartiment kwijt, en de retour dan middels een T stuk voor de pomp op de aanzuigleiding aansluiten. Systeem voor het gebruik wel ff ontluchten. Maar werkt ook goed.
Enige nadeel is dat je door de warmte van de motor kans hebt op vaporlock (benzine wordt door de warmte damp, waardoor de pomp niet meer op druk komt). Gebeurt niet snel, maar de kans bestaat, vandaar dat ik het wel even vermeld.
Kortom, meerdere opties welke allemaal goed werken, maar niet allemaal even netjes uitzien.
Dus het is aan jezelf waar je voor kiest.
Kies je voor een E onderblok met S kop, en je wil het huis open boren, zorg dan wel dat de oliepomp open en leeg is (dus olie eruit en tandwielen eruit), om te voorkomen dat je alu vijlsel in je oliepomp en olie kanalen krijgt.
Bij montage wel even rekening ermee houden dat je de pomp weer met olie vult voor je hem start. Deze moet gevuld zijn met vloeistof wil die meer aan kunnen zuigen.