G giuliettaevo Komt hier geregeld 22 jan 2010 #22 motorruimte van een vriend van mij... nog volop werk te doen.
S sik Komt weleens kijken 23 jan 2010 #23 origineel gepost door giuliettaevo motorruimte van een vriend van mij... nog volop werk te doen. heeft broere m nou nog niet klaar
origineel gepost door giuliettaevo motorruimte van een vriend van mij... nog volop werk te doen. heeft broere m nou nog niet klaar
T Tiedo Komt hier geregeld 23 jan 2010 #25 je hebt de motor wel heel erg ver naar achteren te liggen sik:hmmz waarom?
S sik Komt weleens kijken 23 jan 2010 #26 origineel gepost door Tiedo je hebt de motor wel heel erg ver naar achteren te liggen sik:hmmz waarom? betere gewichts verdeling, en anders past deze niet
origineel gepost door Tiedo je hebt de motor wel heel erg ver naar achteren te liggen sik:hmmz waarom? betere gewichts verdeling, en anders past deze niet
G giuliettaevo Komt hier geregeld 23 jan 2010 #28 origineel gepost door sik heeft broere m nou nog niet klaar een slome zak is het...:jerry
M m400 Post best veel 28 jan 2010 #30 Het wordt een beetje eentonig hier met dat BMW spul:sleeping:sleeping