D Deepak Komt weleens kijken 3 sep 2011 #1 heren ik ging gisteravond lekker een stukje rijden totdat ineens me Motormanagement lampje ging branden ik vraag me nu af wat ik het beste kan doen zins mijn auto gechipt is iemand een idee ?
heren ik ging gisteravond lekker een stukje rijden totdat ineens me Motormanagement lampje ging branden ik vraag me nu af wat ik het beste kan doen zins mijn auto gechipt is iemand een idee ?
G GSI Racer Hoort bij de inboedel 3 sep 2011 #2 1. terug gaan naar het bedrijf die hem gechipt heeft 2. naar een garage gaan om het uit te laten lezen (kost +/_€15) meer kun je niet doen
1. terug gaan naar het bedrijf die hem gechipt heeft 2. naar een garage gaan om het uit te laten lezen (kost +/_€15) meer kun je niet doen
D Deepak Komt weleens kijken 3 sep 2011 #3 ik heb em ff gerest en nu dik 43 kilometer gereden en hij is niet aan gegaan maar ik ga zo en zo wel ff langs bij rica die em heeft gechipt
ik heb em ff gerest en nu dik 43 kilometer gereden en hij is niet aan gegaan maar ik ga zo en zo wel ff langs bij rica die em heeft gechipt
G GSI Racer Hoort bij de inboedel 3 sep 2011 #4 1. terug gaan naar het bedrijf die hem gechipt heeft 2. naar een garage gaan om het uit te laten lezen (kost +/_€15) meer kun je niet doen
1. terug gaan naar het bedrijf die hem gechipt heeft 2. naar een garage gaan om het uit te laten lezen (kost +/_€15) meer kun je niet doen
D Deepak Komt weleens kijken 3 sep 2011 #5 ik heb em ff gerest en nu dik 43 kilometer gereden en hij is niet aan gegaan maar ik ga zo en zo wel ff langs bij rica die em heeft gechipt
ik heb em ff gerest en nu dik 43 kilometer gereden en hij is niet aan gegaan maar ik ga zo en zo wel ff langs bij rica die em heeft gechipt